שריפות הענק בקליפורניה כבר גבו את חייהם של לפחות 25 אנשים והסוף לא נראה באופק. השחקנית קרוליין לנגפורד, מי שהייתה נשואה בעבר לאסי דיין ואמו של ליאור דיין, ומי ששיחקה בין היתר בסרטים, סיפרה היום (ראשון) לאילה חסון ב-103FM על המתרחש במדינה ועל הניסיונות לעצור את האש המשתוללת.





לנגפורד, אשר מתגוררת בלוס אנג'לס לא רחוק מהשריפות, סיפרה כי "היום בגלל הרוח, היה שקט אבל מלא עשן. הבעיה היא שאומרים שבארבע בבוקר הרוחות שהיו אתמול יחזרו, וזאת הסיבה שהאש גדלה כל כך מהר. זה איום ונורא. מה גם שכמעט ואין לחות, רק ארבעה אחוזים. אני גרה בדרום, שלושה קילומטרים מהשריפות, ואנחנו בהיכון לצאת מהבית", סיפרה. "הכבאים באים אלינו לדלת ואומרים לנו לצאת מיד. ארזנו תיק, ויש לנו חיות אז הכנו הכל. לא אעזוב בלי שני הכלבים שלי ושני השרקנים שלי. אצטרך לנסוע למדבר לכיוון 'לאס וגאס' למלון שאפשר להכניס בו חיות".



קרוליין הוסיפה כי חברים שלה כבר נתבקשו לעזוב את הבית, ואפילו לא יודעים מה נשאר ממנו - אם בכלל. "יש לי חברים שהבית שלהם נשרף. זו הרגשה נוראית", אמרה, "אתמול אני ובעלי עשינו משמרות, והוא נשאר ער כל הלילה. תהינו מה יקרה אם כאשר נישן לא נשמע שדופקים לנו בדלת ואומרים לנו להתפנות".



"לכל אחד יש ביטוח", סיפרה לנגפורד על הנזק שנגרם לבתים אך הוסיפה, "זה בית שגרתם בו, ויש דברים שאי אפשר להחליף. המזל שלנו שרוב התמונות במחשב אז הכנו אותו ליד הדלת. כשאומרים 'לצאת מיד', הכוונה היא לצאת עכשיו. ראיתי אדם שנשרף לו הבית בתוך רבע שעה. חשבתי על זה שכל השריפות מתחילות מגפרור אחד. הרבה פעמים אנשים מתחילים אותם, אבל במקרה הזה עדיין לא יודעים", סיכמה.