התפטרותו של שר הביטחון, אביגדור ליברמן מתפקידו, עוררה הדים נרחבים ברחבי העולם בכלל ובעולם הערבי בפרט. ברצועת עזה עקבו בדריכות אחרי הדיווחים מהבוקר בישראל (רביעי), כשברשתות החברתיות היו התייחסויות נרחבות, שבעיקר ניסו לייחס את ההתפטרות לאירועים האחרונים. חמאס הוציא הודעה מיוחדת, בה נאמר כי "התפטרותו היא הכרה בתבוסה וחוסר אונים מול ההתנגדות הפלסטינית, ניצחון פוליטי של עזה, שהצליח ליצור רעד פוליטי בכיכר הכיבוש". רבים התלוצצו כי "הנייה הוא שחיסל את ליברמן ב-48 שעות".

עיתונאים רבים צייצו בטוויטר ובשאר הרשתות החברתיות, כשחלק טוענים כי ליברמן עכשיו משלם את מחיר טיפשותו בסבב האחרון, תראו את ליברמן שאמר שיחסל את חמאס, הוא הולך הביתה". אחרים הוסיפו: "רבין, שרון, אולמרט, כולם הלכו הביתה בעקבות ניצחון ההתנגדות. הניצחון של אתמול הושלם היום, בהתפטרות של ליברמן. זאת עזה במלוא תפארתה".



גם בג'יהאד האסלאמי הגיבו לרעידת האדמה הפוליטית ומסרו: "התפטרותו של ליברמן מתפקידו היא ניצחון לרצון ההתנגדות ועמידת עמנו מול הכיבוש". ועדות ההתנגדות העממית כתבו ברשתות החברתיות כי "התפטרותו של ליברמן היא ניצחון איכותי של ההתנגדות לאחר הכישלון הביטחוני והצבאי בעזה".