אסון נמנע במדינת אוטאר פראדש שבהודו לאחר שתינוקת נפלה מידי אמה היישר לפסי מסילת הרכבת, זאת שניות לפני שרכבת חלפה במהירות על הפסים. אחרי שהרכבת חלפה זינקו שני גברים והרימו את התינוקת מן המסילה כשהיא ממררת בבכי אבל בריאה ושלמה. נוסע ששהה בתחנה תיעד את הרגעים הדרמטיים בסרטון, בו נראית האם שמחה ונרגשת לאחר שבתה הושבה לזרועותיה. 





סביב האם התקהלו אנשים רבים, שרק שניות לפני כן זעקו בחוסר אונים למראה הילדה מתחת לרכבת, ונראו כלא מאמינים לנס שהתרחש מול עיניהם. הפעוטה נפלה לפסי הרכבת לאחר שהוריה ירדו מרכבת עמוסה בנוסעים בעיר מטהורה במדינת אוטאר פראדש שבצפון הודו. היא נחתה על גבה במרווח שבין הרציף למסילה, ונשכבה לרוחבם של הפסים. גורמים במדינה אמרו שהתקרית, שרק בנס לא הסתיימה בטרגדיה, מזכירה לציבור כי יש לנקוט במשנה זהירות בתחנות הרכבות העמוסות  והצפופות של הודו.



לפני למעלה משנה, נפלה תינוקת ביחד עם עגלה בה ישבה למסילה בתחנת הרכבת בחדרה. דלתות הרכבת נסגרו על עגלתה כאשר אימה ניסתה לעלות לקרון ולהעלות את העגלה.



אורטל יעקב, אימה של התינוקת, תיארה אז את שאירע: "הדלתות נסגרו כשאני בתוך הקרון והעגלה בין שתי הדלתות. מתוך אינסטינקט, דחפתי את העגלה כדי שלא תיתקע בדלתות. הדלתות נסגרו ונשארתי בפנים, תיארתי לעצמי שהעגלה תידרדר על המסילה. והיא באמת נפלה". "לחצתי על כל מה שראיתי ברכבת כשהתחלתי לצעוק הגיעו נוסעים מקרונות אחרים. אחרי כמה דקות הודיעו לי שהכל בסדר עם הילדה".



יעקב ציינה כי אף אחד מעובדי הרכבת לא ליווה אותה בנסיעה חזרה לתחנה בה נשארה בתה וכי היא מנהלת  תביעה בגין רשלנות נגד הנהלת הרכבת. "הבנו שהייתה רשלנות כשלא היה אף אחד שיבדוק שכולם עלו לקרונות. זו תחנה יחסית ריקה. לא יכול להיות שאף אחד מהעובדים לא ראה אותי. איך אף אחד לא ראה? ביקשתי את צילומי האבטחה ואז אמרו שאי אפשר להוציא אותם".