ארגון חמאס מפרסם הבוקר (רביעי) פרטים נוספים על תקרית חשיפת כוח צה"ל לפני כשלושה שבועות בחאן יונס, בה נהרג סא"ל מ'. לפי דיווח בעיתון הלבנוני "אל-אחבאר" מפי מקור בחמאס, הכוח הישראלי נכנס מספר פעמים לרצועה במשך השנה האחרונה על מנת להרכיב בעזה אמצעי ריגול ברשת התקשורת של הארגון.
המקור ציין כי האמצעים הוכנסו לרצועה דרך מעבר כרם שלום באמצעות משתף פעולה פלסטיני. על פי הדיווח, אחד מאמצעי הריגול הותקן מזרחית לעיר עזה באמצעות שימוש בהסוואה כעובדי אחזקה בחברת תקשורת פלסטינית.

לפי הגורם, הארגון הצליח לגלות את המכשירים. עוד נאמר בדיווח בעיתון הלבנוני, כי בכניסתם האחרונה, נכנסו אנשי הכוח ממעבר ארז כשהם משתמשים בזהות בדויה של אזרחי עזה.



כזכור, ביום שבת האחרון דיווח "אל-אחבאר" כי חמאס מחזיק בציוד לשימוש מודיעיני שהשאיר אחריו הכוח הישראלי המיוחד שנחשף בחאן יונס לפני כשבועיים. על פי הדיווח, לאחר שפורסמו תמונותיהם של חברי היחידה, בחמאס סבורים שחלקם עדיין נמצאים בעזה.
 
"המודיעין של ההתנגדות מחפש אחר חברים בחוליה בתוך רצועת עזה, משום שלפי מצלמות האבטחה שהיו במקום, המשאית הקטנה ששימשה את הכוח המיוחד עדיין נמצאת ברצועה", אמר מקור פלסטיני לכתב העיתון. "גורמי הביטחון עושים מאמצים לחשוף מטען נוסף על המשאית כדי להגיע אל יתר חברי החוליה ולחשוף פרטים חדשים על פעולתם ברצועה".

הצנזורה הצבאית יצאה ביום חמישי האחרון בהודעה חריגה, ובה ביקשה מכלי התקשורת והאזרחים לא לשתף פעולה עם הניסיונות של חמאס לפענח מה אירע בתקרית ברצועת עזה בה נהרג סא"ל מ'. בהודעה, שהוציא דובר צה"ל, נכתב כי "חמאס עוסק בימים אלה בניסיון לפענח ולהבין את האירוע שהתרחש בעומק עזה (11/11) וכל פריט מידע, גם אם ייחשב בעיני מפרסמיו כבלתי מזיק עלול לסכן חיי אדם ולהביא לפגיעה בביטחון המדינה".