הזרוע הצבאית של ארגון חיזבאללה פרסמה הערב (שישי) סרטון איום הכולל צילומים של כוחות צה"ל, לצד בסיסים שונים, בהם גם הקריה בתל אביב, לצד כתוביות בעברית שבהן נכתב "אם תעזו לתקוף - תתחרטו". מדובר בלוחמה פסיכולוגית הנמצאת בשימוש הארגון השיעי, בכל פעם מחדש כאשר הדיווחים מתרבים על האפשרות שתהיה מתקפה של ישראל על הארגון.
בשבועיים האחרונים הושמעו איומים בעקבות הצהרת ראש הממשלה בקריה, אודות פעילות ביטחונית מורכבת. פרשנים העלו את האפשרות שישראל מתכננת לתקוף בלבנון, אולם עיתון אל-אחבאר המקורב לארגון דאג לפרסם ידיעה במהלך השבוע האחרון, ובה מדגישים פרשנים ישראלים, כי לא תהיה תקיפה בלבנון בתקופה הקרובה. כך או כך, גם ארגון חיזבאללה אינו מעוניין במתיחות, והעובדה היא שמאז שהארגון נלחם לצד המשטר הסורי, הגבול הצפוני עם לבנון הוא השקט ביותר.
סרטון האיום של חיזבאללה
אתמול דווח במדינה כי מטוס תובלה איראני מסוג בואינג 747, של חברת התעופה "פארס אייר קשם" (Fars Air Qeshm), נחת בשדה התעופה הבינלאומי על שם חרירי בביירות. בדיווח נטען כי נחיתת המטוס גרמה להתעניינות של מטוסי ריגול ישראלים, זאת מחשש כי המטוס הוביל נשק לחיזבאללה. עוד נטען כי כטב"מים חגו בשמי ביירות בשעות הבוקר. 

מדובר במטוס מטען אזרחי, אשר מופעל על ידי חברת תעופה אזרחית איראנית, המזוהה עם משמרות המהפכה. זו הפעם הראשונה שהוא טס במסלול ישיר מבירת איראן לבירה הלבנונית. הם חשודים בהברחת נשק לתוך לבנון והמיועד לחיזבאללה ולמפעלי הנשק האיראניים במדינה, כך אמרו בספטמבר האחרון גורמי מודיעין מערביים לפוקס ניוז. לדברי אותם גורמים, הם חשפו את הנתיבים הלא צפויים שמשטר האייתוללות לוקח על מנת להימנע מחשיפה.