רי צ'אן-הי בת ה-75, מגישת החדשות המיתולוגית של קוריאה הצפונית, תוחלף בקרוב ב"דור העתיד" במסגרת מהפך מודרני שעובר ערוץ הטלוויזיה של המשטר בפיונגיאנג. מי שכונתה "הגברת הוורדה", בעקבות שמלתה המסורתית, הייתה הפנים של המדינה המבודדת מזה עשרות שנים, ודיווחה על כל המאורעות ההיסטוריים במדינה, ביניהם ניסויים בטילי גרעין ומותם של המנהיגים קים איל סונג וקים ג'ונג איל, עליהם בכתה בשידור חי. 

על פי הדיווחים, סגנון השידור של הגברת הוורדה כבר אינו מתאים למאה ה-21, והמנהיג העליון קים ג'ונג און, עדיין בשנות השלושים לחייו, רוצה לעדכן את הטלוויזיה הממלכתית ולהביא במקומה שדרנים צעירים יותר ואופנתיים יותר, שישדרו מאולפן "מפואר ומצויד היטב".
צ'אן-הי ממילא נראית פחות ופחות בשידורי הטלוויזיה הצפון קוריאניים, מה שמיוחס לפרישתה למחצה מהתפקיד. בשנים האחרונות היא מגיעה בעיקר להקראת הודעות חשובות במיוחד הנוגעות למשטר ולאירועים במדינה ומחוצה לה.



"המוטו העיקרי של קים ג'ונג און הוא להדביק את הטרנדים של המאה החדשה. אפשר לומר שאפשר לראות איך השינוי בא לידי ביטוי בהפקות של תוכניות טלוויזיה", אמר קאנג דונג-וון, פרופסור באוניברסיטה בסיאול. בזמן שצופים מקוריאה הצפונית נעשים יותר ויותר חשופים לשידור טלוויזיה מבחוץ, "הסגנון הישן כבר לא מתאים יותר", אמר דונג-וון.

יש לציין כי מלבד התפקיד בעמדת המגישה והמהפך הטכנולוגי, לא צפוי כל שינוי בעמדות המגישים ובגישת השידורים, המפארת את קים ג'ונג און ונוטה פעמים רבות לתקוף את מדינות המערב העוינות את קוריאה הצפונית.