דיווחים בבריטניה: ראשי מנגנוני הביטחון הבריטיים הזהירו מכך שהאפשרות למתקפה כימית בתוך בריטניה "סבירה יותר מאשר האפשרות שלא תקרה מתקפה כזו", זאת ככל הנראה בעקבות שיחה בין שני בכירים בארגון המדינה האסלאמית (דאעש) שהצליח המודיעין הבריטי ליירט.

על פי הדיווחים, קיים חשש ממשי מכך שהרכבת התחתית המפורסמת של לונדון תהווה מטרה לפיצוץ של פצצת כלור. גורמי הביטחון מאמינים כי דאעש הושפע מאירוע הרעלת המרגל הרוסי סרגיי סקריפל ובתו יוליה בסאליסבורי באמצעות גז הנוביהוק בחודש מרץ האחרון.
עוד לפני דברי גורמי הביטחון, "המרכז הלאומי המשותף לניתוח טרור" (JTAC) הוציא דוח בו העריך את הסיכוי לקיום מתקפת טרור בבריטניה באמצעות נשקים כימיים ב-25 אחוז. אולם, כעת, אומרים מקורות לעיתון ה"דיילי מייל", הסיכוי צמח ל-50 אחוז. 

בן וולאס, שר הביטחון הבריטי, הגיב לדיווים אלו ואמר כי הוא "מזהיר בעקביות מכך שמתקפה כימית בבריטניה נעשית סבירה יותר ויותר. אם אירוע כזה יתרחש, יש לנו תוכניות כיצד להגיב למתקפה שכזו ולמזער את השפעתה".
בעקבות החששות, ערכו ראשי הלוחמה בטרור בבריטניה תרגיל מבצעי עם אנשי שירותי החירום על מנת לתכנן את התגובה האפשרית למתקפת טרור כימית. על פי דיווחים, הצדדים תרגלו תרחישים אפשריים לאירועי טרור במיקומים פוטנציאליים למתקפות שכאלו. ככל הנראה, בתרחיש אפשרי של מתקפה באמצעות גז כלור, עשויים למות כ-100 בני אדם ולהיפצע רבים נוספים.
גורם ביטחוני שהיה חלק מהתרגיל אמר כי חשוב לחנך את תושבי בריטניה כיצד להתמודד עם מתקפה כימית, על מנת למזער את הפאניקה במקרה ותתרחש. הם אמרו כי גז הכלור יתפשט במשך מספר דקות למרחק מצומצם, ולאחר מכן יתאדה. "במתקפה כזו ברכבת התחתית, הסתערות ההמון על היציאות מהתחנה יגבו חיים רבים יותר מאשר הנשק הכימי עצמו", אמר הגורם. כעת בבריטניה ממשיכים להיערך לאפשרות שכזו, בתקווה שלא תתממש.