התקשורת הקולומביאנית חשפה פרטים נוספים היום (שלישי) על ששת העצורים הישראלים, זאת לצד שניים מקומיים, שלקחו חלק ברשת סרסרות לזנות של נשים מקומיות, אשר מנתה בסך הכל 14 בני אדם. מהחקירה עלה כי מנהיג הארגון הוא אסי בן מוש, או בנימין מוש, ש"נכנס מדי פעם למדינה על מנת לפקח על העסק הבלתי חוקי, ולקבל דיווחים משותפיו".



עצור נוסף הוא מור זוהר, שנחשב אף הוא לבכיר בארגון, שמנה בסך הכל 12 ישראלים ושני מקומיים. מלבדו, נעצרו אייל שאטי, יעקב צוקדיאן ויצחק זוריברובסקי, כמו גם מרסיאל סרמיינטו, קצין במשטרה קולומביה, ש"הגן על חברי הכנופיה", ואישה חשודה שפרטיה לא פורסמו, כך לפי דיווחים במדינה. 



מור זוהר. צילום: AFP
מור זוהר. צילום: AFP


לפי הדיווחים בתקשורת המקומית, שני ישראלים נתפסו בבוגוטה, שניים נוספים בסנטה מרתה, אחד במדיין ואחר נוסף בקרטחנה. מהחקירה עולה כי הארגון "מכר חבילות נופש" למדיין, קרטחנה, סנטה מרתה ובוגוטה, שהציעו "פעילויות מיניות עם קטינות" ללקוחות. חבילות התיור המדוברות קודמו באופן בלעדי עבור אזרחים ישראלים, רובם אנשי עסקים וחיילים משוחררים.
בהגיעם לקולומביה, ה"תיירים" נלקחו לבתי מלון, אכסניות, חוות או יאכטות, "כדי להשתתף במסיבות פרטיות, בהן יכלו לשלם עבור מין עם קטינות, ולצרוך משקאות ותרופות", נאמר בהודעת משרד הממשלה.

מעדויות של קטינות עולה כי הקטינות קיבלו עד 400 פזוס מקומיים עבור שירותי המין. גורמים רשמיים אומרים שנתפס רכוש בשווי 45 מיליון דולר ברשות העצורים.