הטרור שב לממלכה: המשטרה במנצ'סטר אישרה כי האדם שנתפס מוקדם יותר הלילה (שלישי) לאחר שדקר שלושה בני אדם, בהם שוטר, בתחנת הרכבת ויקטוריה הודה כי האירוע מתקשר לסדרת פיצוצים שאירעו במדינות אחרות. עוד נמסר כי מחלקת הטרור במדינה מובילה את החקירה וכי אין חשש לאירועי טרור נוספים בעקבות האירוע בתחנת הרכבת. מצבם של הפצועים קשה מאוד והם פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הסמוך.
בתוך כך, עד ראייה לאירוע הדקירה טען בשיחה עם התקשורת בממלכה כי התוקף צעק לכאורה "אללה אכבר" לפי ששלף את הסכין ודקר נוסעים חפים מפשע. סם קלאק, מפיק ברשת BBC שהמתין לרכבת במקום היה עד לתקיפה. הוא טען כי החשוד אמר "כל עוד תמשיכו להפציץ מדינות אחרות, אירועים מהסוג הזה ימשיכו לקרות". הוא הוסיף כי שמע אותו ממלמל "אללה אכבר" בעת שביצע את התקיפה. 
"שמעתי זעקות מקפיאות דף ואז הסתכלתי על הרציף. ראיתי גבר בשנות ה-60 לחייו ולצידו אישה הנראית באותו הגיל. לידם עמד בחור לבוש בבגדים שחורים", סיפר," נראה שהם נאבקים אחד בשני, בזמן שהאישה צרחה". הוא הוסיף: "שוטרים הגיעו למקום ובאותו הזמן הוא התקרב אלי וראיתי שהוא אוחז בסכין מטבח עם להב חד של 30 ס"מ. פחדתי מאוד". 

לדבריו, התוקף נראה כעוס ונראה שהוא כבר תקף אנשים. "השוטרים הגיעו למקום במהרה, וכיוונו לעברו ספריי פלפל ואקדח טייזר", ציין, "לאחר מכן, שישה או שבעה שוטרים קפצו עליו במטרה לנטרל אותו". קלאק ציין כי מעולם לא פחד כל כך. "הוא דקר ופצע אנשים שהיו לידי ואז הסתובב לכיווני עם הסכין הגדולה", סיכם.