לפני התפטרותו מתפקיד שר הביטחון בנובמבר האחרון, אביגדור ליברמן חשף בפני הפלסטינים את המרכיבים של תוכנית השלום של טראמפ, כך דווח הבוקר (רביעי) בעיתון הערבי "אל חייאת". על פי הדיווח, המסתמך על גורמים פלסטינים, התוכנית תומכת בהקמת מדינה פלסטינית ברצועת עזה, הענקת ריבונות לאלו החיים בשטחי יהודה ושומרון וכן הענקת תמריצים כלכליים נרחבים. 

הגורמים אמרו לעיתון, היוצא בלונדון, כי ליברמן נפגש עם חברי המשלחת הפלסטינית, כשבועיים לפני התפטרותו, ואמר לחבריה כי הריבונות הפלסטינית תהיה על האוכלוסייה ולא על האדמה והיא תוגבל לשטחי A. מדובר בשטחים המהווים כ-13 אחוזים משטחי יהודה ושומרון. כמו כן, הריבונות תכלול גם חלק קטן משטחי B המהווים כ-18 אחוזים מהשטח וכן  חלק קטן משטחי C המהווים כ-60% משטחי הגדה המערבית. עוד נטען כי התוכנית כוללת התייחסות לקיום ההתנחלות, דיון על השליטה הישראלית במעברי הגבול לשטחי הגדה. כמו כן, נידונו סוגיות הגבולות, הסדרי הביטחון, המים ועמק הירדן.
לטענת העיתון, התוכנית כוללת שליטה ישראלית בחלק גדול ממזרח ירושלים, והכנסת סכומי כסף גדולים שיועברו ממספר מדינות, זאת במטרה להקמת תשתיות שונות כמו נמל תעופה, נמל ימי ומעברי גבול שונים בהם.

תגובת הדוברות של שר הביטחון לשעבר, יו"ר מפלגת ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן: שר הביטחון לשעבר ויו"ר "ישראל ביתנו": "ח"כ אביגדור ליברמן לא ראה את התוכנית ולמיטב ידיעתו אמריקאים לא חשפו את הפרטים של התוכנית לאף ישראלי ובכלל לא בטוח שהיא כבר הושלמה. ולכן הדיווח הוא פשוט אינו נכון".