הרשויות בארצות הברית דיווחו היום (שבת) כי שלושה בני אדם נהרגו וארבעה נפצעו מירי באולם באולינג בעיר טורנס שבדרום קליפורניה. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע, שהתרחש קצת לפני חצות (שעון ארה"ב) ביום שישי בעיר הממוקמת כ-32 קילומטרים מלוס אנג'לס.



הירי התרחש ב"גייבל האוב בול", ועל פי עדי ראייה שהיו במקום, פרץ ויכוח בין המבלים. ממשטרת טורנס נמסר, כי שוטרים שהגיעו למקום לאחר הירי איתרו מספר בני אדם שסבלו מפציעות ירי, שכובים על רצפת האולם. לפי המשטרה, השוטרים החלו לבצע פעולות החייאה ולהעניק סיוע לנפגעים. טרם ברור מה הרקע לירי הקטלני והמשטרה החלה בסריקות באזור בניסיון לאתר את החשוד או החשודים במעשה.



כזכור, רק בנובמבר נהרגו 12 בני אדם ולפחות 12 נוספים נפצעו באירוע ירי בבר בעיירה טאוסנד אוקס בקליפורניה. לפי הדיווח, אדם פתח באש מרובה חצי אוטומטי בעיירה, הנמצאת במרחק של 65 ק"מ מלוס אנג'לס. מהמשטרה המקומית נמסר כי סגן השריף ולפחות 11 אזרחים איבדו את חייהם. החשוד תואר כגבר מזרח תיכוני מזוקן בשנות העשרים המוקדמות לחייו ולבוש שחורים. הוא נוטרל לאחר שירה עשרות יריות במהלך האירוע.



עדי ראייה סיפרו כי ראו אדם יורה מספר יריות מאקדח לפני שזרק פצצות עשן על הבר ההומה בדרום קליפורניה. מהמשטרה המקומית נמסר עוד כי שוטר חתר למגע עם החמוש. לפי דיווחים בתקשורת המקומית, שוטר אחד נהרג באירוע. ג'ון הדג', עד ראייה, אמר כי ראה את החשוד זורק רימוני עשן לחזית המסעדה וראה איש אבטחה נורה. לפי הדיווחים נראה שרוב הנפגעים הם צעירים מקולג' סמוך. מאות אנשים ניסו להימלט מהמקום בעת האירוע.



"אדם מזוקן פתח באש באמצע המסיבה, הוא צץ משום מקום וירה באנשים", אמר עד ראייה בשם הולדן. "הוא ירה פעמיים בקופאית, זה פשוט היה מזעזע. ברחתי החוצה מהמקום". עד ראייה נוסף אמר כי ראה את החמוש, אדם בעל חזות מזרח תיכונית, יורה במאבטח.



משירותי הכיבוי של מחוז ונטורה נמסר כי יש "אירוע ירי מתמשך בבר וגריל בורדרליין". צילומים מהזירה הראו כבאים וחובשים מגיעים למקום לאחר שעשרות בני אדם נפצעו. השוטרים דיווחו מאוחר יותר כי אדם הדומה לתיאור היורה נראה מחוץ לחלון הבניין. לפי דיווח ברשת ABC, סוכני ה-FBI הגיעו לזירה.