רשויות אכיפת החוק באריזונה חוקרות מקרה קשה שאירע במרכז הסיעודי בעיר פיניקס, לאחר שקיבלה לידיהן דוח הקובע כי אישה הנמצאת בתרדמת כבר עשור נכנסה להיריון ואף ילדה תינוק. על פי הדיווח, בידי גורמי החקירה אין בשלב זה פרטים רבים המקרה, אולם אין מחלוקת על כך שהאישה הותקפה מינית לפני כמה חודשים, יתכן שעל ידי אחד המטפלים במקום.

בהתייחס למקרה, נמסר ממשטרת פיניקס, עיר הבירה של אריזונה, "הנושא נמצא כעת בחקירה". הלידה התרחשה לפני כשבוע, ב-29 לדצמבר, ועל פי הדיווח הצוות הרפואי לא שם לב כלל שהאישה בהיריון עד שהחלה ללדת.
מקור בלתי רשמי מסר לתחנת KTVK כי המטפלים במרכז הסיעודי הבחינו בכך רק כאשר האישה החלה להיאנק, וגם אז לא הבינו בתחילה מה הבעיה. על פי ערוץ הטלוויזיה, המקור הוסיף כי התינוק שנולד בריא לחלוטין.

"אחת האחיות במקום יילדה את התינוק", אמר המקור. "האישה החולה צריכה טיפול מסביב לשעון ולאנשים רבים יש גישה לחדרה. לא הייתה לה שום יכולת להגן על עצמה במידה והותקפה מינית, ואפילו לא להעביר את המסר שהיא בהיריון". 
לדברי אותו מקור, בעקבות המקרה שונו הנהלים במרכז הסיעודי. "כרגע, אם גבר מהצוות רוצה להיכנס לחדר של אישה, הוא חייב שתיכנס איתו גם עובדת".