יאשים את טראמפ? עורך דינו לשעבר של דונלד טראמפ, מייקל כהן, יעיד בפומבי בפני הקונגרס של ארה"ב ב-7 בפברואר. כהן אמר בהודעה כי הוא קיבל הזמנה של יו"ר הפאנל הדמוקרטי להופיע בפני הוועדה לפיקוח ולרפורמות ממשלתיות, לדבריו "אני מצפה לקבל את הזכות לעמוד בפלטפורמה שבה אוכל לתת דין וחשבון מלא ואמין של האירועים שהתרחשו". 

כהן נידון לפני כחודש לשלוש שנות מאסר בגין תפקידו כעורך הדין של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, בו ביצע תשלומי "דמי שתיקה" לשתי נשים שעמן הנשיא ניהל רומן במהלך קמפיין הבחירות לנשיאות בשנת 2016. בנוסף נאשם כהן כי שיקר בהצהרה שמסר בנוגע למעורבות הרוסית בבחירות. 

לפני כחודש כהן הודה במסגרת משפטו, שנערך בבית המשפט הפדרלי במנהטן, כי הגיש הצהרה שקרית לקונגרס ב-2017 בנוגע לפרויקט נדל"ן שיזמה חברת הבנייה של הנשיא במוסקבה, זאת מתוך "נאמנות", לדבריו, למעסיקו. כהן גם טען בראיון ב-ABC כי טראמפ הורה לו לבצע את תשלומי דמי השתיקה לשתי הנשים משום שהיה מודאג מכך "שפרסום טענותיהן בציבור עלול לפגוע בסיכוייו להיבחר לנשיא".

"ידעתי מה אני עושה לא בסדר", אמר כהן, שהסביר: "החלטתי לעמוד בפני כולם ולקבל אחריות למעשיי. כמובן שגם הנשיא ידע שזה פסול לשלם את דמי השתיקה. המטרה שלי הייתה לעזור לטראמפ ולקמפיין שלו".