משרד החוץ הסורי הודיע כי "הנסיונות הטרוריסטיים של ישראל לא ימנעו מאיתנו להגיב לכל מי שמנסים לפגוע בעם הסורי ובריבונותה של סוריה". במכתב ששוגר היום (שבת) למזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש ולמזכ"ל מועצת הביטחון באו"ם, הסורים הפצירו במועצה "לעשות הכל על מנת למנוע את הישנות התקיפות הללו". במסמך, שצוטט בסוכנות  הידיעות הסורית הרשמית סאנ"א נכתב כי "שלטונות הכיבוש תקפו את אדמת סוריה בשעה 23:15 ובכך הפרו את החלטת מועצת הביטחון 350, העוסקת בהפרדת הכוחות בשנת 1974, זאת באמצעות שיגור טילים באזור העיר דמשק ופרבריה באמצעות מטוסי קרב ישראלים".
עוד נכתב בהודעה כי "כי התוקפנות הישראלית מוגת הלב והעבודה שהיא חוזרת על מעשים פרובוקטיבים אלו, היא ההוכחה שישראל אינה שונה מדאעש ואל-נוסרא, כאשר היא משתמשת בשיטות של טרור, איום על השלום והביטחון הבינלאומיים. כמו כן, הדבר מוכיח שהיא מיישמת את האג'נדה המשותפת לה (לישראל) ולרשויות הטרור". לדבריהם, התוקפנות הישראלית הזו באה במסגרת הניסיונות הישראלים להאריך את המשבר בסוריה ומלחמת הטרור עליה, ולחזק את כיסי הטרור שהם סוכנים.
בהודעה הסורית נטען עוד כי "זהו ניסיון של ממשלת ישראל להימלט מהבעיות הפנימיות הקשות שמוכרות לקהילה הבינלאומית בצורה מדויקת". משרד החוץ הסורי אמר עוד כי "הרפובליקה הערבית הסורית מדגישה, כי המשך התוקפנות הישראלית המסוכנת לא היה אילולא הממשל האמריקאי היה מעניק לה חסינות מכל תשאול ומכל שימוע, מה שמביא את ישראל להמשיך בטרור על המדינה ולאיים על השלום והביטחון באזור ובעולם כולו בלי הרתעה או מעצורים". הם התייחסו ל"שתיקה של מועצת הביטחון על הפרות אלה - אין מקום לתרץ אותן מאחר המועצה מוותרת על האחריות ליישום ההחלטות שלה ולא מעניש את התוקפן". 

משרד החוץ הסורי המשיך: "סוריה דורשת ממועצת הביטחון לקחת מחדש אחריות לשמירה על השלום והביטחון הבינלאומיים, ולנקוט בצעדים נחרצים ומיידיים כדי למנוע הישנות של תוקפנות ישראלית ולחייב את ישראל לכבד את החלטותיה של המועצה". כמו כן, הם התייחסו להחלטת מועצת הביטחון 350 "מאז סיפוח הגולן הסורי הכבוש - צריך לקיים שימוע לישראל ולשאול אותה לגבי הפשעים שהיא מבצעת נגד העם הסורי וכן על התמיכה המתמשכת שלה בארגוני הטרור, דבר המנוגד לכללי האו"ם והחוק הבינלאומי, וכן להחלטות מועצת הביטחון".
גורמים בסוריה חוזרים ומדגישים כי "הפרובוקציה והניסיונות הפרובוקטיביים והטרוריסטים של הישראלים מוגי הלב לא ימנעו מאיתנו לפעול נגד כל מי שתוקף את העם הסורי ואת הריבונות הסורית, ובראשם ישראל והטילים שלה באזור ארגוני הטרור השונים, וכן לא נוותר על החזרת הגולן הכבוש".