ג'יימי קלוס, הילדה שהצליחה להימלט מחוטפה בארצות הברית ביום חמישי שעבר, סיפרה כי התחבאה באמבטיה יחד עם אמה לאחר שאדם לבוש שחורים נכנס לביתם. הילדה בת ה-13 אמרה כי ירייה נורתה בעת שהתחבאו, וכי היא הבינה שאביה, שהלך לדלת, נהרג. אמה נורתה למוות זמן קצר לאחר מכן. הנערה סיפרה לרשויות על 88 הימים המבעיתים שהעבירה בשבי, כך דווח הלילה (שלישי) ברשת CNN.
החשוד במעשה, ג'ייק פטרסון בן ה-21, הודה ברצח הוריה של הנערה, ג'יימס ודניס קלוס, בבית שמחוץ לעיר בארון שבמדינת וויסקונסין, ובחטיפתה של ג'יימי ב-15 באוקטובר 2018. לפי הדיווח, פטרסון הבחין בג'יימי כשהיה בדרכו לעבודה יום אחד, כשעלתה לאוטובוס שהסיע אותה לבית הספר. הוא אמר לחוקרים כי לא היה לו מושג מי הייתה הנערה, אך אמר כי "הוא ידע שהיא הנערה שהוא עומד לקחת".  
החשוד סיפר כי  הוא נסע לביתה של ג'יימי פעמיים "עם הכוונה לחטוף אותה" לפני ה-15 באוקטובר. באותו לילה, ג'יימי התעוררה לקול נביחות כלב. היא ראתה מכונית שנוסעת על שביל הכניסה. הנערה העירה את הוריה ואביה הלך לבדוק. היא אמרה כי איש עם רובה הגיע לדלת וכי היא ואמה התחבאו באמבטיה. היא שמעה אז את אביה נורה. 

בעת שאמה התקשרה למשטרה ממחבואם, פטרסון "פרץ את דלת האמבטיה והורה לאמה לנתק את הטלפון". פטרסון סיפר כי אמה של ג'יימי הקיפה את בתה בזרועותיה. הנערה סיפרה כי פטרסון, שחבש מסיכה, "אמר לאמה לשים סרט הדבקה על פיה של ג'יימי והיא עשתה זאת, ואז פטרסון ירה באמה".

החשוד בחטיפה, ג'ק פטרסון. צילום: רויטרס
החשוד בחטיפה, ג'ק פטרסון. צילום: רויטרס


היא אמרה כי פטרסון קשר את ידיה וקרסוליה מאחורי גבה, גרר אותה לרכבו, ושם אותה בתוך תא המטען. הנערה אמרה כי היא "שמעה סירנות של שתי ניידות משטרה זמן קצר לאחר שפטרסון החל לנסוע".
ג'יימי סיפרה כי שהתה בתא המטען של פטרסון לפחות שעתיים לפני שהגיעו לביתו. הוא לקח את בגדיה ושם אותם בשק, ואמר: "אסור שיהיו ראיות". הוא הכריח אותה להסתתר מתחת למיטה ואיים עליה כי "דברים רעים יקרו" אם תצא משם.

כאשר אנשים ביקרו אותו בבית הוא השמיע מוזיקה רועשת כדי שלא ישמעו אותה. היא סיפרה כי "נשארה מתחת למיטה 12 שעות כל פעם בלי מזון, מים או יכולת ללכת לשירותים". היא סיפרה כי לפחות פעמיים פטרסון היכה אותה בחוזקה כי חשב שיצאה ממתחת למיטה. 
אך ביום חמישי כאמור היא הצליחה להימלט. היא הצליחה להזיז את המשקולות שבהם פטרסון השתמש כדי למנוע ממנה לצאת מהמיטה, שמה את נעליו ויצאה מבית. כשנתקלה בשכנתו של פטרסון בעת שטיילה עם כלבה, אמרה לה לדבריה: "אני ג'יימי קלוס. אני לא יודעת איפה אני. הוא הרג את הוריי. בבקשה תעזרי, אני רוצה הביתה".