אחרי שבועות של שתיקה ושמועות על מחלה קשה, חסן נסראללה עומד לדבר. ערוץ אל מיאדין המקורב לחיזבאללה הודיע היום (ראשון) כי ישדר במוצאי שבת ראיון עם מזכ"ל הארגון, לראשונה מאז שישראל חשפה את המנהרות החודרות לשטח ישראל שבנה הארגון. בין היתר צצו שמועות לפיהן נסראללה עבר התקף לב או שבץ. 

בשבוע שעבר התייחס בכיר איראני לשמועות על מצבו של נסראללה והאשים את ישראל בשקר. חוסיין עמיר עבדאללה, בכיר במשרד החוץ בטהרן, דחה בתוקף את השמועות על התקף הלב שעבר מזכ"ל החיזבאללה. בציוץ שפרסם בטוויטר, כתב עבדאללה כי "הטענות האחרונות של הציונים בנוגע למחלתו של נסראללה והתקף הלב שעבר הם השקר הגדול ביותר של השנה החדשה". לדבריו, "ביום שבו נסראללה ומנהיגי התנגדות פלסטינים נוספים יתפללו יחד במסגד אל-אקצא, הציונים כבר לא יהיו קיימים". 


בשבוע שעבר סיים צה"ל את מבצע "מגן צפוני" עם איתור מנהרה שישית שחדרה מלבנון. בצה"ל אמרו: "עם חשיפת מנהרת טרור זו הושלם איתור כלל התוואים שנחפרו על ידי חיזבאללה וחצו את הגבול לשטח ישראל. נטרול התוואי יושלם בימים הקרובים. במקביל, עוקב ואוחז צה״ל במספר אתרים מהם חופר חיזבאללה תשתיות תת-קרקעיות שטרם חצו לשטח ישראל".

כמו כן ציינו בצה"ל כי "המבצע שלל מחיזבאללה יכולת התקפית ייחודית אותה בנה במשך שנים כחלק מתוכנית ההתקפה לשטח ישראל שהכין ורצה לממש באירועי חירום. שלילת היכולת פגעה ביכולתו של ארגון הטרור לממש את תוכניותיו בתווך התת קרקעי, תוך שיפור המציאות הביטחונית בזירה הצפונית והסרת איום מעל אזרחי ישראל".
 
"המבצע הביא לידי ביטוי יכולות טכנולוגיות מבצעיות ומודיעיניות מתקדמות ורב-זירתיות לאיתור תת קרקע שהתפתחו אף יותר במהלך השבועות האחרונים. עם סיום שלב החשיפה והנטרול ימשיך צה״ל לפעול במאמץ הגנה נרחב בגבול לבנון תוך שילוב אמצעים וטכנולוגיות שונות והמשך בניית המכשול ההגנתי ("אבן משתלבת"). כמו כן, ימשיכו כוחות צה״ל ומעבדת איתור התת-קרקע לפעול באופן קבוע לאורך גבול לבנון".