שבה הביתה: ארונה של איה מסראווה, הסטודנטית הישראלית שנרצחה בשבוע שעבר באוסטרליה, שוחרר על ידי הרשויות במדינה יעשה את דרכו לישראל. הטיסה שתישא את הארון צפויה לנחות בישראל ביום רביעי לפנות בוקר, שבוע לאחר הירצחה.

בתוך כך, בית משפט אוסטרלי האריך היום (שני) את מעצרו של קודי הרמן, הנאשם ברצח ובאונס איה עד חודש יוני. דוברת בית המשפט מסרה כי הוא לא ביקש להשתחרר בערבות. הרמן הואשם שתקף והרג את איה במקום בו נמצאה גופתה.
מסארווה, בת 21 מבאקה אל גרביה, נרצחה במלבורן לאחר שבילתה עם חבריה ומותה גרר הפגנות בדרישה לביטחון לנשים. על פי דיווח בגארדיאן, היא הותקפה בזמן שקיימה שיחת וידאו עם אחותה הקטנה. היא שהתה במדינה בחצי השנה האחרונה, במסגרת לימודים באוניברסיטת לה-טרובה המקומית. על פי הפרסומים, האירוע התרחש בעת שחזרה הביתה לדירתה הסמוכה לקמפוס הראשי של האוניברסיטה, למרחק של כמה מאות מטרים ממרכז הקניות פולאריס, שבו נמצאה גופתה. 

דודה רנה מסארווה סיפר לגרדיאן: "היא קיימה שיחת facetime עם אחותה הצעירה כאשר התקיפה התרחשה. הטלפון נפל לה מהידיים אך אחותה שמעה את הכל". מפקד המשטרה המקומית אנדרו סטמפר הוסיף כי "אחותה ניסתה ליצור עימה קשר לאחר שהמכשיר נפל, ומשלא הצליחה - פנתה למשטרה. השיחה האחרונה בין השתיים התקיימה בסביבות השעה 12:10 בלילה והפנייה למשטרה התרחשה באזור שבע בבוקר למחרת". לדברי סטמפר, לפני מותה היא היתה במועדון שבו מתקיימים מופעי סטנדאפ וחבריה ליוו אותה לתחנת הרכבת החשמלית. המשטרה המקומית פרסמה את צילומי האבטחה שמראים מה היא לבשה ברגעי האחרונים, וביקשה מהאזרחים שראו מה קרה לפנות אליהם. כמו כן, פורסמו תמונות בגדיו של התוקף.