מסר תקיף מאיראן: הגנרל האיראני סאלמי מסר היום הצהרה מאיימת כלפי ישראל, בעת שדיבר בפני עיתונאים במפגש הלאומי הראשון להנדסת ההגנה והביטחון האיראני. סאלמי אמר כי "האסטרטגיה שלנו היא למחוק את ישראל מהגאוגרפיה המדינית בעולם. להערכתנו היא מקרבת את עצמה לעובדה זו באמצעות המעשים הרעים שהיא עושה".



את הדברים אמר הגנרל כתגובה לתקיפות ישראל על מוצבים איראניים בסוריה. סאלמי הוסיף עוד כי "אנחנו מכריזים כאן כי אם ישראל תיזום או תעשה מעשה שיביא לפרוץ מלחמה חדשה, זאת תהיה המלחמה האחרונה שלה שתביא למחיקתה ולשחרור כל האדמות הכבושות". בנוסף, סאלמי אמר בפני העיתונאים כי "מעשי התוקפנות הרעים של ישראל לא יותירו לציונים בפלסטין אפילו בית קברות לקבור את המתים שלהם". 



ראש הממשלה, בנימין נתניהו, איים בתחילת החודש כי ישראל תמשיך במדיניות התקיפה במידה והתבססות איראן בסוריה תימשך. "שמעתי אתמול את דובר משרד החוץ האיראני אומר שלאיראן אין נוכחות צבאית בסוריה, 'אנחנו רק מייעצים'. אז אני מייעץ להם לצאת משם מהר, כי אנחנו נמשיך במדיניות התקיפה שלנו, כפי שהבטחנו וכפי שאנחנו עושים, ללא מורא וללא הפסקה. כל פעולות בניין הכוח שלנו בשנים האחרונות מכוונות לחיזוק המוכנות של צה"ל להשגת מטרה אחת - ניצחון במלחמה".