בדרך לפסגה הבאה: משרד החוץ האמריקאי מסר הלילה (שלישי) כי השליח המיוחד למגעים עם קוריאה הצפונית, סטפן ביגון, ייפגש מחר בפיונגיאנג עם קים יונג צ'ול, בכיר במשטרו של קים. לדברי הגורמים הדיפלומטיים, השליח המיוחד, שנפגש בתחילת השבוע עם בכיר דרום קוריאני, צפוי להכריז בתוך שיחתו עם הגורמים בצפון על מועד הפסגה הבאה. על פי הפרסומים, נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ומקבילו הצפון קוריאני קים ג'ונג און ייפגשו החודש לפסגה שנייה, לאחר שהקודמת נערכה בקיץ האחרון בסינגפור. 
בתוך כך, סוכנות הידיעות רויטרס ציטטה הלילה דוח מיוחד של האו"ם העוסק בהתחמשות הגרעינית של קוריאה הצפונית. על פי הפרסום, בדוח המיוחד שנמסר לידי נציגי המדינות החברות במועצת הביטחון של האו"ם, נטען כי תוכניות הטילים הגרעיניים והטילים הבליסטיים של המדינה המובדדת נותרו על כנן, והם פועלים לכך שלא יהיה ניתן להשמידם - גם במהלך פעולה צבאית.
בעוד שנשיא ארצות הברית טוען כי ישנה "התקדמות עצומה" ביחסים עם קוריאה הצפונית, הדוח מראה כי בפיונגיאנג נעשה שימוש ב"מתקנים אזרחיים, בהם נמלי תעופה, לצורך הרכבה של טילים בליסטיים ובדיקתם, זאת במטרה למנוע את השמדתם. על פי הדיווח זוהה מספר קטן של אתרים גרעיניים ואתרים אשר נמצאים בהם תחמושת וטילים שונים.

בדוח נכתב כי "נמצאו ראיות לפיה יש המדינה המבודדת ממשיכה באופן קבוע בהקמה של אתרים לאחסון הטילים, לבנייתם ולהרכבתם, וכן מפזרת אותם ברחבי המדינה". המשלחת הצפון קוריאנית לא הגיבה על הדוח, שהוגש לחברות המועצה ביום שישי האחרון.