במהלך שנת 2018 נרשמו 1,652 תקריות אנטישמיות בבריטניה, כך לפי מחקר של הקרן לביטחון הקהילה (CST), שתוצאותיו פורסמו ב"טלגרף". מדובר בעלייה של 16% לעומת שנת 2017. מדובר במספר התקריות האנטישמיות הגבוה ביותר שנרשם בשנה אחת בממלכה מאז 1984, אז החלה הקרן לאסוף את הנתונים בנושא. כמו כן, בפעם הראשונה מאז תחילת איסוף הנתונים בנושא, נרשמו יותר מ-100 אירועים נגד יהודים בכל חודש, בין ינואר לדצמבר. 

כזכור, בסקר שערכה רשת CNN האמריקאית בחודש נובמבר האחרון, נחשפו ממצאים מדאיגים בנוגע לתופעה. המדגם הראה כי ככל שזיכרון השואה מתפוגג, כך חוזרים הסטראוטיפים על היהודים שהובילו לזוועות הנאצים, וצפים לפני השטח.

על פי הסקר, שכלל מעל ל-7,000 נשאלים באוסטריה, צרפת, גרמניה, בריטניה, הונגריה, פולין ושוודיה, רבע מהנשאלים ענו כי הם מאמינים שליהודים יש יותר מדי שליטה בכלכלה העולמית, ועל סכסוכם בינלאומיים. כ-20% מאמינים שליהודים השפעה רבה מדי על התקשורת והפוליטיקה בעולם.

הממצאים הקשים שהסקר העלה, הראו בין היתר שכשליש מהנשאלים אמרו שהם יודעים מעט מאוד על השואה או שלא שמעו עליה. הוא הביע שביעות רצון מכך שהסקר עורר שיח והעלה מודעות לנושא האנטישמיות, לא רק בקרב הצופים בטלוויזיה, אלא בקרב מדינאים ודיפלומטים אירופאיים.