משטרת טורקיה חוקרת אפשרות שסואר זכריא קבלאווי, בת 20 מאום אל פחם, שמצאה אמש את מותה בעיר איזמיט שבטורקיה, נרצחה על ידי אביה ואחיה. קבלאווי, סטודנטית לרפואה באוניברסיטה המקומית, נהרגה לאחר שנפלה ממרפסת דירתה. המשטרה גילתה סימני אלימות על צווארה, שהצביעו על כך שמדובר ברצח ולא בהתאבדות כפי שסברו תחילה. 



ראיה נוספת נגד קרובי המשפחה התגלתה במצלמת האבטחה שהוצבה במקום, שקלטה את האב והאח יורדים למטה ולמקום בו הוטלה גופתה וגררו אותה משם. בסרטון נראה גם רגע המעצר של שני החשודים, כשמשטרת איזמיט פרצה לדירה ועצרה את האב. האח נמלט מהמקום ונלכד באיסטנבול.



 שכנים בבניין בו התגוררה סואר, סיפרו כי הבחינו באדם שנמלט לאחר התקרית. המשטרה הטורקית סגרה את הדירה בקומה השלישית בבניין. 



אביה ואחיה של איבדו את הקשר עם בני המשפחה בארץ ואילו ח"כ טאלב אבו ערער (הרשימה המשותפת) פנה ללשכת נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, וביקש ממנו לערוך חקירה מקיפה בעניינה של הסטודנטית, כדי להגיע לחקר האמת באשר לנסיבות מותה.



משרד החוץ הודיע כי הוא נמצא בקשר עם בני המשפחה בישראל, ואילו קונסול ישראל באיסטנבול, רונן לוי, והמחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ עושים כל מאמץ להבאת המנוחה לקבורה בארץ.