מזג האוויר הקיצוני: סופת טורנדו קטלנית גבתה את חייהם של 23 בני אדם, ביניהם גם ילדים, הלילה (בין ראשון לשני) באלבמה, ארצות הברית. בעקבות הסופה נותרו 10 אלף איש ללא חשמל, זאת בעוד הטמפרטורות צפויות לרדת משמעותית. כמו כן, בתים ומבנים רבים במספר מחוזות התמוטטו, דבר המעלה את החשש כי מספר ההרוגים עלול לעלות.



כוחות החילוץ המקומיים עובדים כעת בפעולות חילוץ הלכודים מתוך ההריסות. "האתגר העומד בפנינו הוא הכמות העצומה של הפסולת מסביב למבנים", אמר השריף ג'יי ג'ונס בראיון לרשת CNN, והוסיף "אנחנו הולכים להישאר כאן כל הלילה". המרכז הרפואי במזרח אלבמה דיווח כי במקום מטפלים ביותר מ-40 חולים כתוצאה מהסופה, ומצפים אף לקבל חולים נוספים. 




אזהרות לקראת בואה של הסופה הקיצונית החלו להגיע כבר בשעות הערב של יום ראשון. בנוסף, מושלת אלבמה, קיי איווי, הזהירה את התושבים בטוויטר כי מזג אוויר חמור יותר צפוי להגיע, וכי הממשלה דואגת לטפל במשפחות שנפגעו עד כה מהסופה. 




כמו כן המושלת הודיעה היום כי בתי הספר והקמפוסים במחוזות שנפגעו יהיו סגורים במהלך היום, וכן כי היא מרחיבה את מצב החירום לאלבמה, שהונפק ב-23 בפברואר, כדי שתוכל להתמודד עם הצפות.