מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, אמר הערב (שישי) בנאום כי "צה"ל מפחד ממלחמות ואינו ערוך לכך". הוא הוסיף בנאומו כי "הישראלים לא מאמינים שהמערכות שפיתחו לאורך השנים, יכולות לעזור להם מפני כשלון, ולכן הם מתקינים מערכות אמריקניות נגד טילים". הוא אמר בנאום שנשא לרגל יום השנה ה-30 לייסוד ״ועד התמיכה בהתנגדות האיסלאמית״ כי "ההתנגדות תמשיך להתחזק וקרא לסיוע כלכלי לארגון".
הוא הוסיף: "בשל הלחץ האמריקאי, מדינות אחרות עלולות להצטרף לבריטניה ולהכריז על חיזבאללה כארגון טרור". לדבריו, הסנקציות האמריקאיות עלולת להתחזק יותר עלינו ועל תומכינו. "חיזבאללה הוא חלק מציר ההתנגדות שהכשיל את עסקת המאה ואת המטרה של השמרנים החדשים להשתלט על עיראק, סוריה, לבנון ואיראן". מזכ"ל ארגון הטרור הסביר כי "למרות זאת, מי שתומכים בנו כעת - מדינות, עמים ואנשים - ימשיכו לעשות את זה".
כזכור, בסוף החודש שעבר פורסם כי בריטניה החליטה להכניס את הארגון לרשימת ארגוני הטרור. כעבור כמה ימים, בחיזבאללה הגיבו: "לבריטניה אין זכות להאשים את חיזבאללה או כל תנועת התנגדות בטרור". בהודעה שהוציא הארגון השיעי לבנוני, הדגיש כי הוא ארגון התנגדות נגד הכיבוש הישראלי. "אין לשום מדינה בעולם את הזכות, כאשר היא חובקת את הטרור ומממנת אותו, להגדיר את חיזבאללה או כל ארגון התנגדות כגוף טרור".

חיזבאללה הוסיף עוד, כי "מדובר בהחלטה אמריקאית שמוכיחה שהממשלה הבריטית רק עושה כדבריו של הממשל האמריקאי, גורמת לעוינות עם עמי האזור כדי לרצות את שליטי וושינגטון, על חשבון האינטרסים של העם שלה, תפקידה והנוכחות שלה במזרח התיכון ובעולם המוסלמי".
עוד נאמר, כי "הממשלה הבריטית העליבה את העם הלבנוני, שמתייחס לחיזבאללה ככוח פוליטי ועממי גדול, ואף העניק לארגון תפקיד רחב בפרלמנט ובממשלה העתידית", נאמר בהודעת הארגון. "חיזבאללה, אשר נלחם בכיבוש הישראלי הארוך עד לשחרור מרבית השטח הלבנוני, ממשיך להתנגד לטרור ואיומיו, וכן לשאיפות של ישראל על האדמה, האוצרות והמים של לבנון, וימשיך להגן על החופש והעצמאות של לבנון".