ראם-ביטון המשיך גם בסקטור הפרטי לעבוד בייעוץ בנושאי אבטחה ועבד בחברת "שפרן". "הוא יצא בטיסה מהארץ לאדיס אבבה ולאחר קונקשיין המשיך לטיסה לניירובי. זו טרגדיה נוראית", הוסיף האחיין. אחיו של ראם-ביטון יצא לאתיופיה וביחד עם צוות זק"א הוא ממתין לממצאים מאזור ההתרסקות. "אנחנו מחכים להתפתחויות", הוסיף האחיין.
לדברי הבכיר האתיופי, לטייס היה ניסיון של יותר מ-8,000 שעות טיסה עם "תפקוד ראוי לשבח" וכי המטוס הגיע מדרום אפריקה שלוש שעות לפני ההמראה לניגריה וכי לא זוהו בעיות. "מוקדם להעריך מה הגורם לתאונה ותתנהל חקירה נוספת עם כל הגופים המעורבים, כולל בואינג, רשות התעופה האזרחית של אתיופיה וישויות בינלאומיות אחרות", נמסר מחברת התעופה. גם הסוכנות הפדרלית האמריקאית לבטיחות בתחבורה הודיעה כי תסייע לחקירה. המטוס שהתרסק פעל גם בקו שבין נתב"ג לבין אדיס אבבה ובשבוע שעבר הוא קיים שלוש טיסות הלוך ושוב בין המדינות, האחרונה שבהן מישראל לאתיופיה ביום חמישי בבוקר.