במסגרת המאבק בעבדות המודרנית, רשת החדשות האמריקאית CNN ביקשה מסטודנטים ותלמידים ברחבי העולם, להשיב על השאלה: מה גורם לך להיות חופשי? תחת ההאשטאג #MyFreedomDay. הקמפיין הנו חלק מפרויקט החירות של CNN במסגרתו הקדישה הרשת יום שידורים מיוחד ביום חמישי,  במטרה להלחם בתופעת העבדות המודרנית והסחר בבני האדם. נוסף לקמפיין ביום עצמו, התקיימו אירועים שונים, פאנלים, הקרנות סרטים וצעדות למען מטרה זו.
למאבק בתופעה המטרידה, כבר התגייסו גם ידוענים, ביניהם השחקן ההוליוודי הריסון פורד, החלוץ הבינלאומי זלאטן איברהימוביץ', זוכה האוסקר מהרשלה עלי ("הספר הירוק"), הקומיקאית מליסה מקארתי ("מייק ומולי"), השחקן ריצ'רד אי גרנט, ראש ממשלת ניו זילנד ג'סינדה ארדן, מובילי דעת קהל בינלאומיים וכתבי CNN ברחבי העולם. 

 


השחקן האריסון פורד אמר: "מה שגורם לי להרגיש חופשי זה למצוא אנשים לעבוד איתם על מנת לעזור לתרום. אנחנו יודעים מה הן הבעיות שלנו, אנחנו צריכים להתאחד ולטפל בבעיות האלה וליצור שינוי". 

החלוץ זלאטן איברהימוביץ' אמר: "כשאף אחד לא שולט בי, אני עושה מה שאני רוצה, אני מרגיש בחיים, בריא, שאני יכול לעשות מה שאני רוצה, חופשי לדבר, לנוע, חופשי להרגיש חופשי".   

ראש ממשלת ניו זילנד ארדן אמרה: "מה גורם לי להרגיש חופשייה? היכולת להגיד מה שאני חושבת, חופש הביטוי הזה חשוב מאוד, ומשהו שאני תמיד אגן עליו".

זוכה האוסקר מהרשלה עלי אמר: "לעבוד להיות האדם שאני רוצה להיות ולהיות נתמך לאורך הדרך ולמצוא את הדברים שמביאים לי הגשמה עצמית".

השחקן ריצ'רד אי גרנט אמר: "חופש הביטוי שמאפשר לי להגיד את מה שאני רוצה מבלי שישליכו אותי לכלא. זה שווה בעיניי יותר מזהב".