הרשות המנהלת את אתר מחנה ההשמדה אושוויץ קוראת למבקרים במקום להפסיק להצטלם על פסי הרכבת מחוץ למחנה הריכוז, זאת לאחר שמספר מבקרים העלו לרשתות החברתיות תמונות שלהם הולכים על הפסים ומנסים לאזן את עצמם על המסילה. בהודעה בטוויטר נכתב "כשאתם באים למוזיאון אושוויץ, אתם באתר בו נרצחו יותר ממיליון בני אדם. כבדו את זכרם. יש מקומות יותר טובים ללמוד איך ללכת על קורה מאשר מקום שמסמל גירוש של מאות אלפים אל מותם". 



ברשות ההנצחה הבהירו כי לא יאסרו להצטלם במקום, אבל "אנחנו מבקשים להתנהג בכבוד גם כשמצטלמים". הציוץ שותף מחדש יותר מ-4,500 פעמים, כשרבים תומכים בקשה. אחת המגיבות כתבה ש"זהו פוסט הכרחי ביותר, הרגלי הצילומים שלנו יצאו משליטה". לאחר מכן הוסיפה: "למה בכלל לבקר באושוויץ אם מתכוונים להתנהג שם כמו בפארק שעשועים?".


לעומת זאת, מגיב אחר, שכתב כי אמו ניצולת שואה, דווקא הביע התנגדות לדרישה. "אני חושב שהציוץ הזה לא ראוי ויותר מדי שולט. לפעמים אנשים צריכים לפרוק מתח. תפסיקו לנסות להכניס את כולם לגרסה שלכם לכבוד". במוזיאון ענו לו: "אנשים צריכים להתפרק לפעמים, אבל יש דרכים ראויות יותר לעשות זאת באתר היסטורי. ללכת לאורך מסית הרכבת ממנה רבים נשלחו לתאי הגזים היא לא אחת מהן". 
 

זאת לא הפעם הראשונה שתמונות באתר גרמו לתרעומת. ב-2014, צעירה בשם בריאנה מיטשל הצטלמה לסלפי והעלתה אותו לטווויטר עם אמוג'י של סמיילי, מה שגרם לזעם עליה מצד גולשים אחרים. אחד מהם כתב לה: "איך את יכולה להיות שמחה ולחייל בתמונה הזאת? את לא מבינה את הזוועות והרציחות שקרו כאן? אני הייתי בוכה".