מאות אלפי אנשים מתאספים בשעות אלה (שבת) בלונדון לפני צעדת מחאה נגד הסכם הברקזיט, המארגנים צופים כמות גדולה מאוד של משתתפים. משתתפי ההפגנה, המתנגדים להסכם ההיפרדות מהאיחוד האירופי הגיעו למרכז העיר לונדון בדרישה למשאל עם חדש. המשך כהונתה של ראש הממשלה, תרזה מיי, בספק.



שעון החול של ההסכם, שהיה אמור להסתיים בסוף השבוע הקרוב, קיבל הארכה לפחות עד אמצע אפריל אחרי שמנהיגי האיחוד האירופי קיבלו את בקשתה של מיי לאפשר לה זמן נוסף להבטיח פרישה עם הסכם. המפתח למועד החדש של הברקזיט תלוי בהצבעה דרמטית נוספת בפרלמנט השבוע. 
מנהיגי 27 המדינות החברות באיחוד, מלבד בריטניה, דנו במשך שמונה שעות בבקשתה של מיי לדחות את יישום הברקזיט, שהיה אמור להתבצע בלילה שבין יום חמישי ליום שישי השבוע, עד ל-30 ביוני. ראש הממשלה נאלצה להגיש את הבקשה אחרי שיו"ר בית הנבחרים, ג'ון ברקו, הבהיר לה שלא יאפשר הצבעה שלישית על טיוטת הסכם הפרישה, שנפלה פעמיים ברוב גדול של חברי הפרלמנט, ללא שינויים  מהותיים והיה ברור כי בריטניה עומדת לפרוש ללא הסכם. 

כל המנהיגים היו צריכים להסכים על הארכה, אולם לפני הישיבה הביעו אנשיו של נשיא צרפת, עמנואל מקרון, הסתייגות מכך מבלי שבריטניה תציג חלופות חדשות. אולם פרשנים ציינו כי במהלך הישיבה בבריסל, הבינו ראשי המדינות כי עליהם להתגמש מעט לנוכח האפשרות הממשית של פרישה ללא הסכם וההשלכות החמורות שעלולות להיות לכך על שני הצדדים.
ביום חמישי בלילה, הודיעו נשיא האיחוד, דונלד טוסק, ונשיא הנציבות, ז'אן-קלוד יונקר, כי הושג הסכם, אשר תלוי בהצבעה נוספת על הטיוטה בפרלמנט הבריטי. אם חברי הפרלמנט יאשרו את המסמך, הברקזיט יוארך עד 22 במאי, ערב הבחירות לפרלמנט האירופי. אולם אם ההסכם יידחה, הפרישה תידחה רק ל-12 באפריל ובריטניה תחויב להציג את האפשרויות הבאות מבחינתה - הארכה נוספת, שתחייב את הבריטים להשתתף בבחירות לפרלמנט האירופי, פרישה ללא הסכם או ביטול הברקזיט לחלוטין. 

נשיא צרפת, עמנואל מקרון, שלפני הישיבה הביע הסתייגות מדחיית הברקזיט, הדגיש כי האיחוד "לא יכול להיות משותק בגלל זה". "אנחנו צריכים לצאת מהשחמט הזה", אמר. "דחייה מוצעת של האיחוד ללא תוכנית יכולה להוביל רק למבוי סתום. הברקזיט עבורי אינו רק משא ומתן טכני, בשלב זה הוא לקח פוליטי עבור כולנו". ראש ממשלת אירלנד, ליאו ורדקאר, הדגיש כי "לא יהיו הארכות נוספות".
מיי הסכימה לקבל את התנאים וההצבעה המכרעת צפויה להתקיים השבוע, ככל הנראה ביום שלישי או רביעי, אולם בלשכת ראש הממשלה הבהירו כי ההחלטה הסופית תתקבל רק כאשר יהיה ברור שיש הפעם רוב. במסיבת העיתונאים ביום חמישי בלילה, הביעה מיי חרטה על כך שהפילה את האחריות על חברי הפרלמנט ואמרה כי היא דיברה מתוך תסכול. "אני יודעת גם הם מתוסכלים, יש להם תפקידים קשים", אמרה. 
מנהיג הלייבור, ג'רמי קורבין, שקיים בעצמו שיחות בבריסל עם ראשי האיחוד ביום חמישי, קרא לאפשר לחברי הפרלמנט להצביע על הצעות חלופיות ביום רביעי הקרוב. במפלגה היוניוניסטית-דמוקרטית מצפון אירלנד, שללא תמיכתה תתקשה מיי להעביר את ההסכם, הבהירו כי "שום דבר לא השתנה" וכי הם לא יתמכו בהסכם "שיסכן את השלמות החוקתית והכלכלית של הממלכה המאוחדת" אם הוא יכלול מעמד מיוחד לצפון אירלנד ביחס לשאר חלקי בריטניה.