לאחר שנהרס על ידי צה"ל לפני כשלושה חודשים, תמונות חדשות שפורסמו היום (ראשון) ברשתות הערביות חושפות כי ביתו של אשרף נעאלווה, המחבל שביצע את הפיגוע באזור התעשייה ברקן, נבנה מחדש בכפר שוויכה הסמוך לטול כרם. 



כזכור, בדצמבר האחרון הרסו לוחמי צה"ל בשיתוף לוחמי משמר הגבול וכוחות המנהל האזרחי, את המרתף והקומה הראשונה במבנה בו התגורר נעאלווה ובני משפחתו בכפר שוויכה. במהלך הפעילות להריסת המבנה התפתחו מספר הפרות סדר אלימות בהן השתתפו עשרות פלסטינים שיידו אבנים ובקבוקי תבערה  לעבר הכוחות והדליקו צמיגים בוערים במרחב.

הריסת בית המחבל מברקן


נעאלווה בן ה-23, רצח באוקטובר האחרון בדם קר את קים לבנגרונד־יחזקאל וזיו חג'בי ז"ל בפיגוע הירי במפעל "אלון מתכת" בשומרון. בפיגוע נפצעה באורח בינוני גם חוה וטורי, ששוחררה יומיים לאחר מכן מבית החולים "בילינסון" בפתח תקווה.



נעאלווה, שעבד כחשמלאי במפעל, הוזמן לתקן תקלה במשרד שבקומת ההנהלה. באמצע הטיפול בתקלה הלך לבקש אזיקונים מהמחסנאי, עלה עם נשקו, כפת את ידיה של יחזקאל ופתח בירי לעבר מי ששהה במקום. שעות ספורות לפני שיצא לבצע את הפיגוע הוא כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "אלוהים, תבשר לי את הדברים הטובים ביותר, כי אתה הטוב ביותר". ביום השנה לטבח סברה ושתילה, לפני חודשים אחדים, כתב: "לא נשכח, לא נסלח".