דה בקר הזהיר כי הסעודים מנסים להשיג דריסת רגל בתקשורת האמריקאית, הן באמצעות היחסים הקרובים עם AMI והן באמצעות השקעות ושותפויות עם כלי תקשורת אחרים כדוגמת ה"רולינג סטון" ו"נשיונל ג'יאוגרפיק". "ברור שמוחמד בן סלמאן רואה ב'וושינגטון פוסט' אויב מרכזי", כתב החוקר. "סעודיה אינה המשטר הרודני הראשון שמבקש לשלוט על התקשורת במדינה שלו. אני מקווה שלשלוט על התקשורת בארה"ב, ולהשתמש בכל האמצעים כדי לעשות את זה, יהיה מעבר להישג ידם", סיכם.