מחלוקת בין ארצות הברית לשותפותיה האירופיות גרמה לכך שהודעת הסיכום של פגישת שרי החוץ של קבוצת הג'י 7, לא כללה התייחסות לנושאי הליבה בשאלת הסכסוך הישראלי-פלסטיני. שרי החוץ של הג'י7 שהתכנסו בסאן מאלו בחוף האטלנטי של צרפת, אמרו בהודעת הסיכום שלהם כי "עמדותיהם בשאלת הסכסוך הישראלי- פלסטיני חלוקות באורח מופגן". כל שבע המדינות המתועשות ביותר בעולם שותפות לדעה שסכסוך זה נמשך זמן רב מדי".



עוד צוין, כי הן תומכות במשא ומתן מעמיק בין הישראלים לפלסטינים כדי למצוא פתרון באמצעות מו"מ שיבטיח שלום וביטחון לשני הצדדים. במסגרת זו, השחקנים האזוריים יכולים למלא תפקיד חיוני בחיפוש השלום ולתמוך באורח פעיל את הצדדים תוך שמירה על התנאים המאפשרים מו"מ מעמיק. הן גינו בנוסף בתוקף פעולות חוזרות של הסתה לאלימות וטרור והדגישו כמה חשוב "להקל על המצב ההומניטרי והביטחוני המידרדר ברצועת עזה". הן ציינו את התמיכה של חברות רבות בקהילה הבינלאומית לסוכנות הבינלאומית לסיוע לפליטים אונר"א.



בנושא איראן אומרות השבע, כי הן מודאגות מאד מפעולות הערעור של איראן באזור, במיוחד בגלל העובדה שהיא ממשיכה לתמוך בארגוני טרור ומיליציות חמושות . הן קוראות לאיראן לתרום באורח פעיל יותר להורדת המתחים בתימן, להפסיק את הסיוע הצבאי, הפיננסי והמדיני ל"שחקנים לא ממשלתיים מסויימים" בלבנון ובסוריה וליישם את כל ההחלטות הנוגעות בדבר של מועצת הביטחון, כמו גם למנוע כל צורה של הפצה ישירה או בלתי ישירה של הידע הבליסטי של מטוסים ללא טייס ויכולת טילים.



כמו כן, הן תובעות בתוקף מאיראן להימנע מכל פעולה שעלולה לפגוע בביטחון האזורי ולתרום למאמצים שנועדו למצוא פתרונות מדיניים בדרכי שלום. הן גם קוראות לאיראן ליישם את ההסכמים הבינלאומיים שהם חלק מהם ולכבד במלואן את זכויות האדם וחרויות היסוד. שר החוץ של ארצות הברית מייק פומפיאו לא השתתף בכינוס הג'י7 ושלח את סגנו ג'ון סאליבאן.



מזכיר האו"ם אנטוניו גוטרש קרא מצידו בנאומו בכינוס הפורום הכלכלי האזורי למזרח התיכון וצפון אפריקה שנערך בים המלח בירדן לפתרון הסכסוך הישראלי פלשתיני באמצעות שתי מדינות עם ירושלים כבירת שתיהן