השף גורדון רמזי נמצא במרכזה של סערה תרבותית על רקע פתיחתה הקרובה של מסעדה אסייתית חדשה בלונדון, אחרי שמבקרת מסעדות האשימה אותו בדעה קדומה כלפי התרבות האסייתית וכינתה את המקום "מטבח גיהינום אמיתי". 
 
רמזי צפוי לפתוח בקיץ הקרוב את מסעדת "לאקי קאט" בכיכר גרוסבנור שבמייפייר, שם שכנה המסעדה הקודמת שלו "המייז", שנסגרה לפני כשנתיים. הוא ציין כי המסעדה נועדה להוות "בית אוכל אסייתי אותנטי", ברוח מאורות השתייה של טוקיו בשנות השלושים, וכי "התרבות, הטעמים והבישול היוצא מן הכלל" של אסיה תמיד סיפקו עבורו השראה. 
 
לקראת הפתיחה, הזמין רמזי עשרות מבקרי מסעדות ושפים, בהם אנג'לה הוי, שלא התרשמה במיוחד. "הייתי האדם היחיד ממזרח אסיה בחדר מלא ב־30־40 עיתונאים ושפים", כתבה באתר אינטרנט לענייני אוכל. "זה לא היה יותר מאשר מטבח גיהינום אמיתי של גורדון רמזי", הוסיפה הוי, בעקיצה על תוכנית הריאליטי של השף המפורסם. 
 

הוי המשיכה והאשימה כי הפתיחה "הרגישה יותר כמו מועדון לילה ירוד מאשר בית אוכל אסייתי", ותהתה אם "זה החזון של רמזי לבית אוכל אסייתי תוסס". "יכולתי לשתות רק בגלל הכאב שזה אירוע 'אסייתי'", התריסה. "יפני? סיני? הכל אסייתי, אז למי אכפת". 
 
הביקורת של הוי לא הייתה היחידה שיצאה נגד המסעדה. "האם השף המפורסם מתכוון לקלל את הטבחים הלבנים שלו באסייתית או מה?", כעס השף הסיני־אמריקאי ג'ורג' צ'ן. "לכל שף יש זכות לפרש מזון אחר, אבל צריך ללמוד לעומק את היושרה ואת התרבות (הכוונה לאותנטיות - אם כי אני שונא את המונח) ולא להלבין בשל מטרות שיווקיות!". 
 
רמזי לא נותר חייב ויצא נגד הו. "על אף הביקורת החיובית מאוד מאורחים, הייתה למרבה הצער גם תגובה פוגענית אחת שאני רוצה להתייחס אליה", כתב באינסטגרם. "למבקרים יש תפקיד חשוב לעשות, וחשוב שהם יתנהלו באופן עצמאי. עם זאת, הפוסטים הפוגעניים והמשפילים שהופיעו בערוצים של אנג'לה הוי לא היו מקצועיים. זה בסדר לא לאהוב את האוכל שלי, אבל דעה קדומה והשמצות לא מתקבלות. אם מישהו מתכוון למתוח ביקורת, אני מצפה שזה יהיה באופן מקצועי ועם הגינות מסוימת".
 
גם תגובתו של רמזי זכתה לביקורת נוקבת. "הזמנת רק עיתונאית אוכל אחת ממוצא מזרח אסייתי לחנוכת המסעדה 'האסייתית' שלך, והכתבה שלה שהייתה מוצדקת לגבי האופן שבו אתה מערבב תרבויות רבות יחד בלי להעסיק מישהו מאותו רקע תרבותי מרגישה פוגענית עבורך??? מצחיק מאוד", צייצה וויי מינג קאם, שמפרסמת מאמרים בנושאי גיוון אתני.