ישיבת "תורת חיים" במוסקבה הוצתה הערב (שישי) בליל הסדר, כך דווח בתקשורת הרוסית. על פי הדיווחים, כ-60 תלמידים, רבנים ואורחים נכחו במבנה בזמן השריפה, אך לא היו נפגעים. אולגה אסאולובה, דוברת הרב הראשי של מוסקבה פנחס גולדשמיט, אמרה לסוכנות הידיעות "אינטרפקס" כי האש הוצתה באזור האחסון של הבשר הכשר וכי צלבי קרס צוירו על הכניסה לישיבה. לדבריה, מעולם לא הושמעו איומים כלפי הישיבה הגדולה. "האוכל היקר והכשר שנשמר עבור חג הפסח נשרף גם כן", סיפרו בישיבה.

בתחילת החודש, אלמוני פרץ לבית הכנסת של קהילת הקירוב, מקדש יוסף, בשכונת פלרמו בבואנוס איירס בליל שבת, והחל לאיים ולתקוף את המתפללים עם חפץ חד, במהלך התקיפה אף זרק אבנים על המתפללים ועל שומר הקהילה, בנוסף זרק התוקף שמן על הרצפה, ומספר מתפללים נפלו על ריצפת הכניסה לבית הכנסת. 

אחד השכנים הגיע לעזור לבני הקהילה היהודית, ופיזר גז מדמיע בפניו של התוקף. כך למעשה, הוא עצר אותו ומנע ממנו להמשיך במעשיו. הקהילה בראשותו של רב הקהילה הרב אוריאל הוסני שליט"א, סבלה בתקופה האחרונה אירועי תקיפה רבים. הם טענו כי המשטרה המקומית אינה עושה דיו בכדי לאבטח את בית הכנסת. לא היו נפגעים בתקרית.