חתנו ויועצו הבכיר של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, ג'ארד קושנר, דיבר היום (שלישי) בוועידת המשפיעים של "Time" והתייחס ל"עסקת המאה" - תוכנית השלום של נשיא ארה"ב למזרח התיכון, הצפויה להתפרסם בחודש יוני הקרוב: "שתי מדינות? השיטות הקודמות לא עבדו, הפעם נעשה משהו שונה". עוד אמר, כי "שני הצדדים יאלצו לבצע פשרות קשות".

קושנר אמר כי המסמך יהיה "הצעה מפורטת", אך לא ציין האם הוא יכלול את פתרון שתי המדינות. הוא אמר כי התוכנית תפורסם לאחר חודש הרמדאן במהלכו צמים בני דת האסלאם, שיחל ב-5 למאי ויסתיים ב-4 ביוני.

קושנר התייחס לבחירות הבאות ואמר שהוא לא ינהל קמפיין וכי הוא מעדיף את משרדו ולא "אירועים מהסוג הזה". הוא הוסיף כי הוא בטוח שטראמפ ייבחר שוב.

היועץ הבכיר התייחס גם לפרשת המעורבות הרוסית בבחירות לנשיאות בשנת 2016, ואמר כי "פגישתו עם שגריר רוסיה במהלך הקמפיין היא "הוכחה נוספת" לפיה לא הייתה כל פעילות מזיקה עם הרוסים".



קושנר התייחס לחייו טרם מינויו ואמר כי הם היו הרבה פחות שנויים במחלוקת מאשר כיום. הוא ציין כי לפני שהוא הלך לבית הלבן, הוא שכר עורכי דין בוושינגטון במטרה לשמור על הכספים שלו. הוא ציין כי הוא "דבק בכל המחסומים האתיים."



"אני לא מתכוון לערער על האינטיליגנציה האמריקאית", אמר קושנר לאחר שנשאל על מעורבותו של מוחמד בן סלמאן ברצח העיתונאי הסעודי ג'מאל חשוקג'י.  לדברי קושנר, הוא אמר לנסיך הכתר "להיות שקוף ככל האפשר" אחרי הרצח, אותו כינה  "טרגדיה איומה". כשנשאל האם הוא מאמין כי הנסיך שומר על שקיפות אמר: "עוד נראה".