פסגה היסטורית במזרח רוסיה: נשיא רוסיה ולדימיר פוטין נפגש הבוקר (חמישי) עם שליט קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און, בוולדיווסטוק. בפתח הפגישה מסרו השניים הצהרות לתקשורת, ופוטין אמר כי לקים כי הוא בטוח שביקורו ברוסיה יעזור לפתח את היחסים בין המדינות ויסייע לנו להבין איך ניתן להגיע להסדר בחצי האי הקוריאני. קים ג'ונג און אמר כי הוא שני המנהיגים ינסו להעריך את המצב בחצי האי ולתאם את עמדותיהם. בסיום הפגישה התייחס פוטין לתוכנה ואמר כי השניים שוחחו על המצב בחצי האי הקוריאני "באופן מעמיק".

הפגישה ההיסטורית בין שני המנהיגים, שמתקיימת כחודשיים לאחר כישלון הפסגה בין קים לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, שהתקיימה בחודש פברואר האחרון בהאנוי בירת ויאטנאם. מוקדם יותר החודש דווח בפיונגיאנג שקוריאה הצפונית ביצעה ניסוי ב"נשק טקטי" חדש הדיווח לא פירט מהו סוג הנשק, אולם המילה "טקטי" מרמזת על נשק לטווח קצר, לעומת הטילים הבליסטיים ארוכי הטווח המאיימים על ארה"ב. 
 
על פי סוכנות הידיעות, לנשק יש אפשרות של "טיסה מונחית", בנוסף ל"ראש חץ עוצמתי". קים ג'ונג און התייחס לניסוי, אותו הגדיר מוצלח, ואמר כי "השלמת הפיתוח של מערכת הנשק היא אירוע בעל משמעות כבדת משקל בהגדלה כוח הלחימה שלנו". על פי קים דונג-יוב, מומחה צבאי בקוריאה הדרומית, תיאור הניסוי מצביע כי הוא כלל "מצבים שונים של ירי לעבר מטרות שונות", כך שככל הנראה מדובר בטיל אותו ניתן יהיה לשגר מהקרקע, מהים או מהאוויר. "מאוד סביר כי מדובר בטיל שיוט לטווח קצר", הוסיף דונג-יוב.

 

קים היה הראשון להגיע למקום, כאשר הרכבת המשוריינת בה נסע הגיעה אתמול בבוקר לאזור. על פי הפרסום בסוכנות הידיעות TASS, הנסיעה כולה לקחה לקים כתשע שעות - כאשר החלק הראשון לקח שש שעות. דובר הקרמלין דימטרי פסקוב אמר במהלך הלילה כי הפגישה בין השניים תימשך כשעה,  ולאחריה יתקיימו התייעצויות עם יועצים משתי המדינות. השניים לא אמורים לחתום על מסמכים או לצאת בהצהרה משותפת לתקשורת. 
הנושא שצפוי לעמוד במרכזה של הפגישה הוא סוגיית הגרעין של המדינה המבודדת, נושא שהיווה כאמור סלע המחלוקת בין ארצות הברית לקוריאה הצפונית בפסגה שהתפוצצה בויאטנאם. בתוך כך, אתמול דווח בסוכנות הידיעות הדרום קוריאנית YONHAP כי מנהיג קוריאה הצפונית הדיח מתפקידו את קים יונג צ'ול, יד ימינו של מנהיג המדינה, קים ג'ונג און.