בנאום שנשא הערב (חמישי) מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, הוא איים כי יחידות החי"ר הישראליות שיכנסו ללבנון יושמדו בשידור חי וחזר על דבריו שביכולתו של ארגונו לחדור לגליל. "בכוחה של ההתנגדות לחדור אל הגליל", אמר נסראללה והוסיף: "כוחות ישראלים שיחשבו על כניסה ללבנון יושמדו".

את הנאום נשא מזכ"ל חיזבאללה באירועי יום השנה השלישי לזכר מוסטפא בדר א-דין, בכיר הארגון שנהרג בסוריה לפני ארבע שנים בפיצוץ סמוך לשדה התעופה של דמשק. לדבריו, חיזבאללה חזק מאי פעם וההפחדה שישראל הולכת לצאת למלחמה בלבנון באה על מנת להכריח את חיזבאללה לוותר על הטילים והכוח שלו. עוד הוסיף, כי המטרה בלחץ על לבנון היא לגרום לחיזבאללה יוותר במיוחד על הריבונות הימית ובחוות שבעא. 



הוא הוסיף, כי מדינות המפרץ, ישראל וארצות הברית מפיצות אווירה של מלחמה על לבנון במסגרת הלחצים על המדינה. "הזמן שלהקה צבאית תכבוש את לבנון חלף", ציין, "מהמידע שיש לי, הולכים להכניס את דאעש לסוריה ועיראק. דאעש השיג הישגים למען ישראל וארה"ב באמצעות שפיכות הדמים בין העמים באזור ובנה חומות של שנאה בינינו". 

הוא הזהיר מכניסה של דאעש גם ללבנון ואמר כי "הסכנה לא חלפה מעל לבנון למרות ההישגים של חיזבאללה והצבא הלבנוני ויש לטפל בסכנה זאת. אנחנו צריכים לזכור מי אחראי להכנסת דאעש - ארה"ב וסעודיה שאחראיות לכניסת הארגון לאזור".