אלכסנדר הראשון: בריטניה עדיין ממתינה בסקרנות לגלות את שמו של בנם הבכור של הנסיך הארי ומייגן מרקל, כאשר השם המוביל הוא אלכסנדר. בינתיים התברר שהלידה שלשום בבוקר התבצעה בבית חולים, תחת מעטה סודיות, על אף רצונה של הדוכסית מססקס לבצע לידה ביתית טבעית. ההודעה הרשמית של הארמון ביום שני אחר הצהריים לא ציינה היכן התנהלה הלידה, אולם נאמר בה כי אמה של מרקל, דוריה רגלנד, נמצאת לצדה בקוטג' פרומגור, המעון של בני הזוג בווינדזור. 
 
גם הנסיך הארי שוחח עם העיתונאים בווינדזור, ועל כן ההערכות הראשוניות היו כי מרקל אכן הצליחה לממש את רצונה ללדת בבית, בניגוד למסורת של בית המלוכה, אולם מאוחר יותר דיווח ה"דיילי מייל" כי ביום ראשון בערב, יותר משבוע אחרי מועד הלידה הצפוי, לקחו הנסיך הארי וצוות האבטחה המשטרתי של בני הזוג את הדוכסית לבית חולים, וזאת מבלי לעדכן גם את בני המשפחה הבכירים. 
 
מרקל אושפזה למשך הלילה עד שהלידה בוצעה בשעה 5:26 לפנות בוקר, כאשר האב הטרי גם שהה בחדר הלידה. ההערכות הן כי הלידה נערכה בבית החולים היוקרתי פורטלנד, שם נולדו גם בנות הדודה של הארי, הנסיכות ביאטריס ויוג'יני. 

הארי ומרקל לפני הלידה. צילום: Getty Images

 

בני הזוג עדיין לא חשפו את שמו של הבן הבכור, שצפוי לשאת את התואר של הרוזן מדמברטון, אולם השם המוביל בבורסת ההימורים הוא אלכסנדר. השמות הבאים ברשימה הם ארתור, אלברט, ג'יימס וספנסר בדומה לשם המשפחה של הנסיכה דיאנה, אמו המנוחה של האב הטרי. השם דונלד נמצא בתחתית הרשימה, עם הסתברות בלתי מפתיעה של 1 ל־200. החדשות המשמחות מבית המלוכה המשיכו לעורר ברכות ואיחולים מבריטניה ומרחבי העולם, כאשר גם הלונדון איי, גלגל הענק ליד נהר התמזה נצבע באדום, לבן וכחול לרגל האירוע. 
 
"ברכות, מייגן והארי! ברק ואני נלהבים בשביל שניכם ואנחנו לא יכולים לחכות עד שנפגוש אותו", צייצה הגברת הראשונה לשעבר, מישל אובמה. "בדיוק שמעתי שהעולם הפך לכבד יותר ב־3.200 ק"ג. הרבה אהבה לו ולהוריו המדהימים", הוסיף פטריק ג'. אדמס, שכיכב לצד מרקל בסדרה Suits. הרב הראשי של בריטניה, אפרים מירביס, איחל כי התינוק "יהיה מקור לגאווה עבור ההורים וברכה עבור כל האומה. מזל טוב!".