איראן מאיימת, באמצעות סרטון שפורסם הלילה (שבת) בסוכנות הידיעות פארס, בהשמדת נושאת המטוסים האמריקאית הנמצאת בדרכה למפרץ. בסרטון נאמר, כי "למרות שהפנטגון טוען, כי ביכולתו לתקוף 2000 מטרות, אך בפועל זה לא יהיה כך. האיראנים אומנו על סוג כזה של לחימה. האיראנים משתמשים באלפי סירות מהירות שמכונות ״פנתיל״. סירות אלה מסוגלות לשגר המון פצמ"רים לעבר המטרות, ומהוות חומת אש בפני המכ"מים וספינות המלחמה".
על רקע אזעקה מהארץ, נאמר: "במלחמת 33 הימים (לבנון השנייה) הוכיחה כיפת הברזל הישראלית שאינה מסוגלת להתמודד עם פצצות המרגמה, כאשר המכ"מים לא היו מוסגלים לאתר או להשמיד את פצצות המרגמה". עוד נטען בסרטון בן השלוש וחצי דקות כי "הטווח של הפצמ"רים הוא ל-20 ק"מ, והיא תשוגר בצורה מטורפת לעבר המטרות".

האיראנים מאיימים בשימוש בטילים לטווח בינוני מדגם "פאג'ר 5", שמסוגלים להגיע ל-75 ק"מ וישוגרו מחופי איראן. ״הפאג'ר 5 נחשב לטיל שהיה מסוגל במלחמת 55 הימים (צוק איתן) בעזה לחדור בקלות את כיפת הברזל הישראלית. הטיל ישוגר כדי לשבש את המכ"מ של האויב, והמטרה שלו לא תהיה פגיעה במטרות. ב-2016 הטיל הזה הפך למדויק יותר לאחר ששופר והוצג בתמרונים הימיים".

הסרטון מציג את סוגי הטילים שייעשה בהם שימוש כדי לפגוע בנושאות המטוסים האמריקאיות, כולל הטיל הבליסטי המשופר "פאתח 110" המכונה "המפרץ הפרסי", והוא משוגר מעל גבי משאית, ואין באפשרות הטילים לפגוע בו בשל מהירותו. "זה יהיה כדור להמתת החסד", קובע השדרן האיראני.