קודי הרמן, החשוד ברצח הסטודנטית איה מסארווה באוסטרליה הודה היום (שישי) במעשה במהלך דיון בבית המשפט בעיר מלבורן, כך מדווחת התקשורת האוסטרלית. הרמן לא התייצב באולם המשפט, אלא השתתף בדיון באמצעות שיחת וידאו ועל פי הדיווח הודה במעשה ללא הפגנת רגשות ובמילים ספורות. משפטו של הרמן, ראפר אוסטרלי בן 20 התנהל בדלתיים סגורות לבקשת משפחתה של מסארווה.



כזכור, מסארווה בת ה-23 מבקה אל גרביה למדה באוסטרליה, במהלך חודש יוני השנה  כאשר יצאה ממועדון בעיר גרינסבורו, היא הותקפה ונרצחה. על פי הפרסומים, האירוע התרחש בעת שחזרה הביתה לדירתה הסמוכה לקמפוס הראשי של האוניברסיטה, מרחק של כמה מאות מטרים ממרכז הקניות פולאריס, שבו נמצאה גופתה. אחותה הקטנה של מסארווה הייתה עדה לרצח, כאשר השתיים קיימו שיחת וידאו בעת שמסארווה הותקפה.



דודה רנה מסארווה דיבר עם עיתון הגארדיין מעט לאחר הרצח וסיפר על רגעיה האחרונים של הצעירה: "היא קיימה שיחת facetime עם אחותה הצעירה כאשר התקיפה התרחשה. הטלפון נפל לה מהידיים אך אחותה שמעה את הכל". מפקד המשטרה המקומית אנדרו סטמפר הוסיף כי "אחותה ניסתה ליצור עימה קשר לאחר שהמכשיר נפל, ומשלא הצליחה - פנתה למשטרה. השיחה האחרונה בין השתיים התקיימה בסביבות השעה 12:10 בלילה והפנייה למשטרה התרחשה באזור שבע בבוקר למחרת".