שני סנאטורים לשעבר מטעם המפלגה הרפובליקנית בארצות הברית נמצאו השבוע ללא רוח חיים בבתיהם שבאוקלהומה ובארקנסו, כך דווח הבוקר (ראשון) בכלי התקשורת בארצות הברית. 
ג'ונתן ניקולס, בן 53, שכיהן בסנאט במשך 12 שנים, התגלה עם פצעים קטלניים ביום רביעי האחרון, כאשר יום קודם לכן, במרחק של יותר מ-400 ק"מ, אותרה גופתה של הסנאטורית לשעבר, לינדה קולינס-סמית, בת 56 במותה. על פי NBC, המשטרה פתחה בחקירת שני המקרים, כאשר במקרה של קולינס-סמית נבדק חשד לרצח. 
קולינס-סמית, שהייתה בעבר דמוקרטית ובהמשך שינתה את דעותיה, נבחרה לראשונה לסנאט מטעם ארקנסו ב-2014, ואיבדה את מקומה במפלגה בשנה שעברה. 

"היה נתנה ביטוי לקולם של אנשיה, והייתה חלק מהמשפחה הרפובליקנית. אנחנו מתפללים למען אהוביה בעת הקשה הזו", צייצה המפלגה הרפובליקנית בארקנסו. 
מושל ארקנסו, אסא האצ'ינסון, אמר שהוא המום, והביע את תנחומיו: "היא הייתה אדם טוב ששירת את הציבור בלהט. הגברת הראשונה ואני מביעים את תנחומינו העמוקים לבני משפחתה וחבריה בתקופה הקשה הזו".  
גופתו של ניקולס, שהיה סנאטור מטעם מדינת אוקלהומה בין 2000 ל-2012, נמצאה על ידי המשטרה, שהגיעה למקום בעקבות דיווח על ירי. "החוקרים עובדים כעת עם משרד החקירות הרפואיות באוקלהומה כדי לקבוע את הסיבה למותו ואת האופן שבו הוא מת", מסרו במשטרה המקומית. 
הסנאטור רוב סטאנדריג' אמר בעקבות הידיעה על מותו של ניקולס כי "הוא היה המוח הפוליטי והמשפטי המזהיר ביותר במדינת אוקלהומה, ועבד ללא לאות כדי לסייע בהצעדת מדינתו קדימה".