נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר בראיון לרשת ABC כי אם מעצמה זרה הייתה מציעה למסור לו מידע שעלול לפגוע באחד מיריביו בבחירות לנשיאות שיתקיימו בשנת 2020, הוא לא היה מסרב לקבל אותו ולא בטוח שהיה מדווח על כך ל-FBI. "אין שום דבר רע בהאזנה, אני חושב שהייתי רוצה לשמוע את זה", אמר טראמפ. 



למרות שרק באפריל פורסם דוח מולר של התובע המיוחד שקבע חד-משמעית כי רוסיה התערבה בבחירות לנשיאות ארה"ב בשנת 2016 באופן גורף ברשתות החברתיות ובפרסום דואר אלקטרוני של הילרי קלינטון, הסביר הנשיא כי "זו לא התערבות, אם יש להם מידע - אני חושב שאני אקח את זה," אמר.



טראמפ הוסיף כי "אם אחשוב שמשהו לא בסדר, אולי אלך לדווח ל-FBI. אין להם מספיק סוכנים שיטפלו בזה, אבל אם מישהו עשה תחקיר על יריב שלי, זה לא יהיה הדבר הראשון שאעשה. חברי הקונגרס מקבלים מידע על יריבים שלהם כל הזמן. זה נקרא 'איסוף מידע על יריבים פוליטיים'".



הנשיא דחה את הטענות לפיהן בנו, דונלד טראמפ ג'וניור, נאלץ לפנות ל-FBI לאחר ניסיונות  מצד רוסיה לדבר עמו והוסיף כי ראש הבולשת הפדרלית טעה כאשר הצהיר שעליה לדעת על ניסיונות של מסירת מידע פוגעני על יריבים פוליטיים. 
"אני לא חושב שהתקשרתי ל-FBI אי פעם בחיי", אמר הנשיא והמשיך: "אפשר לעשות הרבה דברים, אפשר לגרש את האדם שמוסר את המידע מהמשרד שלך. תעשו לי טובה, במציאות זה לא עובד ככה".