קרב הגרסאות ממשיך: שר החוץ האיראני, מוחמד ג'וואד זריף, העלה היום (שבת) בחשבון הטוויטר שלו תצלום של מפה, ובה נראה לטענתו מסלול המל"ט האמריקאי שהופל על ידי הרפובליקה האסלאמית. לדברי זריף, המפה מהווה הוכחה כי המל"ט אכן חדר למים הטריטוריאליים של איראן בעת שהופל. ארה"ב, כזכור, טענה כי המל"ט שהופל לא חדר לשטח האיראני.



"לא יכול להיות ספק היכן היה המל"ט כאשר הוא הופל", כתב זריף. בנוסף, עקץ שר החוץ האיראני את ארה"ב כאשר העלה תמונה בה מסומן המל"ט האמריקאי בנקודה אדומה, לצד סימון הגבול של איראן והגבול האמריקאי, כמתקפה על מעורבותה באזור המזרח התיכון. 



ראש ארגון המפות באיראן, מסעוד שפיעי, טען כי "המל"ט האמריקאי חדר לתחום האווירי שלנו עד לעומק של ארבעה מיילים". בראיון בארצו, טען כי המל"ט הותקף במרחק 8 מייל מחופי המדינה, והוזהר פעמיים לפני שהופל על ידי מערך ההגנה האווירי השיך למשמרות המהפכה. 

בתוך כך, רשות השידור האיראנית (IRIB) פרסמה כי איראן הוציאה להורג את ג'לאל חאג'יווזאר, עובד לשעבר שהועסק במשרד ההגנה האיראני באשמת ריגול לטובת ה-CIA, סוכנות הביון האמריקנית. 

לטענת האיראנים, מדובר בחקירה שהחלה לפני כתשע שנים, לאחר שבביתו של ג'לאל נמצאו מסמכים וציוד ריגול. הוא הוצא להורג בכלא ראג'אי שבקראג', מערבית לטהראן.

מוקדם יותר היום, אמר נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, כי "אני לא מחפש מלחמה עם איראן, אך אם היא תתרחש, היא תוביל להשמדה שלא ראיתם מעולם. אבל אני לא מחפש את זה". איראן מסרה בתגובה כי תגיב בתקיפות לכל איום אמריקאי נגדה.