התקרית שמסעירה את הממלכה: משטרת בריטניה הוזעקה אתמול לביתו של בוריס ג'ונסון, המועמד לראשות ממשלת בריטניה, זאת לאחר ששכנים דיווחו על כך ששמעו חילופי דברים קשים בינו לבין זוגתו, שכללו צעקות וטריקות דלת. ראש העיר לשעבר של לונדון, ומי שמועמד להחליף את תרזה מיי בתפקידה, סירב להגיב לדיווח, ואמר בראיון בארצו כי "אני לא חושב שלאנשים אכפת מזה". 

"המטלפן דאג לרווחת השכנה", אמרה המשטרה בהצהרה שפורסמה ביום שישי בערב. "המשטרה דיברה עם כל יושבי הבית, שהיו בטוחים ובריאים. לא בוצעו שום עבירות, ולא הייתה סיבה להתערבות משטרתית", הוסיפו בגוף האכיפה הבריטי. 
לפי הגרדיאן, שדיווח לראשונה על הסיפור, השוטרים שוחחו עם אחת משכנותיו של ג'ונסון, שטענה כי היא טלפנה למשטרה מתוך דאגה לבת זוגו, קארי סימונדס. שכן אחר אמר ל-BBC כי הוא שמע את המריבה, ושמע צעקות של אישה שבקעו מתוך הבית. 

לדברי שכן נוסף, שצוטט בגרדיאן, הוא שמע "טריקות דלת ודפיקות", כאשר בשלב מסוים הוא טוען כי שמע את סימונדס אומרת לג'ונסון "לעזוב אותה". הוא צוטט באומרו כי "קיוויתי שמישהו יענה לצלצול בדלת ויגיד 'אנחנו בסדר'. דפקתי שלוש פעמים ואף אחד לא בא לדלת".
אותו שכן הוסיף: "שמעתי קול של משהו מתנפץ, זה נשמע כמו צלחת. היו כמה צרחות קולניות מאוד, וסימונדס צעקה 'צא מהדירה שלי' והוא השיב בשלילה, ואז השתררה דממה". יש לציין כי ג'ונסון נמצא כעת בתהליך גירושים מאשתו השנייה.