שמעון יהודה חיות, החשוד שהתחזה לאיש עסקים ועקץ מיליונים מנשים אירופיות שהכיר באפליקציית "טינדר", נעצר ביוון בתום מבצע משותף של משטרת ישראל והאינטרפול. חיות היה דרוש במחוז תל אביב וכן באירופה ובפינלנד שם, כמו בארץ, התחזה לאייל הון תוך שהוא מציג עצמו כבנו של המיליארדר לב לבייב . על פי החשד, הוא איתר באמצעות אפליקציית טינדר נשים עשירות מאוד, רכש את אמונן והצליח להוציא מהן בדרכי עורמה כספים רבים.
חיות, יליד בני ברק בן 29, הונה גם שורה של גופים ואנשי עסקים בישראל. בשנת 2010 הוא גנב פנקס צ'קים מבית בהרצליה פיתוח בו הועסק במשק בית, וכן ממשפחה נוספת ששמר על בנם. כאשר שמע על הגשת התלונה נגדו, הפקיר את הילד עליו שמר בחדר המדרגות. חקירה נפתחה נגדו אך הוא עזב את הארץ וחזר כעבור כחודש. הוא נחקר והועמד לדין במחוז תל אביב, אך הצליח להימלט שוב מהארץ באמצעות דרכון מזויף. בעת שהותו בארץ הסתובב עם עוזרת אישית ושומר ראש צמודים.

לאורך השנים הוא ניסה לעשות זאת גם בפינלנד אך נתפס, וריצה מאסר בכלא במדינה בסיומו יצא מתחומה. תחקירנים של עיתון נורווגי בשם VG איתרו אותו במינכן ושוחחו עם כמה נשים שהונה. אחת מהן סיפרה כי הוא שלח לה סרטונים רבים שלו וכי הציג עצמו כבנו של המיליארדר לב לבייב. עורך דינו יקי כהאן אף טען כי הקשר אבד עם מרשו לפני כמה חודשים.