לא מן הנמנע כי שמעון יהודה חיות, שזכה לכינוי "נוכל הטינדר הישראלי" יוסגר לישראל תוך כשבועיים שלושה, כך אמר היום (שלישי) עורך דינו יקי קהן בשיחה עם "מעריב אונליין". הפרקליט, השוהה כעת ביוון לצד הלקוח שלו, טען כי חיות תכנן במילא להסגיר עצמו לישראל, במסגרת ההתנהלות בהליך המשפטי העומד נגדו.
כזכור, נגד חיות הוגש כתב אישום בבית משפט השלום בתל אביב, על ידי פרקליטות המחוז, זאת בתום חקירה של היחידה הארצית לחקירות הונאה בתל השלום בתל אביב על ידי פרקליטות מחוז תל אביב זאת בתום חקירה של היחידה הארצית לחקירות הונאה. במהלך ההליך, הוא נמלט מישראל ושהה בכמה מדינות, בהן יוון בה לבסוף נעצר בתום מבצע משותף של האינטרפול ומשטרת ישראל. כמו כן, התנהל נגדו הליך נוסף - בחשד לשימוש בדרכון מזויף. פרקליטו ניהל הליך מזורז למניעת מעצר ממשי, ובסיומו הודיע על הסכמתו להסגרה. 
לדברי עורך הדין, כל הטענות והחשדות של הונאת נשים המיוחסים לו בכמה מדינות באירופה, אינם מוזכרות במסגרת ההליך ביוון. כאמור עם הגעתו לישראל, בעוד פחות משלושה שבועות, הוא צפוי להתמודד עם כתב האישום שתלוי ועומד נגדו, וכן עם חקירה נוספת שנפתחה בשבועות האחרונים, ועליה עדיין אין מידע. 

עורך הדין קהן מסר: "מטרתו של מרשי היתה מלכתחילה להגיע ארצה. פעלתי לניהול הליך מזורז במיוחד על מנת להמנע ממאסר ממשי על עבירת השימוש בדרכון מזויף. הסכמנו לבקשת ההסגרה של מדינת ישראל על מנת לממש את מטרת מרשי לחזור ארצה. כל החשדות לגבי הונאת נשים באירופה לא עלה ולו לרגע אחד במסגרת ההליכים ביוון".