מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, מאיים הערב (שישי) לפגוע בכל ישראל ממטולה עד אילת. לדבריו, בראיון לערוץ אל -מנאר של ארגונו, לרגל יום השנה ה-13 לפרוץ מלחמת לבנון ה-2, ההרתעה היא שמנעה מישראל לתקוף את לבנון מאז מלחמת לבנון השנייה. "האויב מאז 2006 עושה אלף פעמים את החישובים שלו לפני שהוא פועל", אמר. נסראללה הוסיף עוד כי "ב-2006 היו לנו יכולות הגנתיות, אולם היום יש לנו כוח התקפי חמוש בנשק מיוחד ביבשה, באוויר ובים" 
 
עוד הדגיש מזכ"ל חיזבאללה כי "ההתפתחות של הכוח האלטילרי שלנו, כולל הטילים המדויקים, מדאיגה את הישראלים". הוא הדגיש כי "אנחנו מאמינים בניצחון בים באוויר וביבשה. הדבר שפגע אנושות ביישות הציונית זה הביטחון של העם ביכולות הצבאיות שלנו. כל מה שעשה הצד הישראלי אחרי מלחמת לבנון השנייה כדי לשפר את היכולות שלו לא עזר, גם בברכת ההתנגדות ברצועת עזה".

נסראללה עם מפת ישראל. צילום מסך
"הצד הישראלי אינו מסוגל לפתור את סוגיית חולשת העורף", אמר נסראללה והתייחס לאיומים של בכירים בישראל 'להחזיר את לבנון לתקופת האבן' וציין כי מדובר בזלזול בלבנון. "בוא נראה לאן ייקחו את המתנחלים שלהם. הצפון הכבוש נמצא תחת האש שלנו". כמו כן, כשהוא מציג את מפת ישראל, הוא ציין כי ברצועת החוף נמצאים רוב אזרחי ישראל ופירט על מתקנים צבאיים ואזרחים באזור אותם סימן כמטרות.

"האם היישות יכולה לסבול עשרות אלפי טילים שייפגעו באזורים הללו? כאן נשאלת השאלה מי יחזיר את מי לתקופת האבן", איים, "אני לא מאמין שהצד הישראלי יתחיל במלחמה. כל מלחמה שמה את ישראל בפני השמדה טוטאלית. עוד ציין: "אנחנו לא צריכים נשק גרעיני, רק טיל אחד למאגר האמוניה בחיפה".