איש חמאס נרצח היום (שבת) בתימן, לאחר שנחטף על ידי אנשי מודיעין של איחוד האמירויות, כך דווח היום (שבת) בכמה כלי תקשורת בעולם הערבי. על פי הדיווחים, פעיל החמאס סלים אחמד מערוף בן ה-36 מתגורר בתימן מזה כ-15 שנה והוא נשוי עם חמישה ילדים. בחמאס גינו את הרצח ובהודעת הארגון נכתב: "סלים אחמד מערוף נמצא בתימן זה למעלה מ-15 שנה והארגון דרש מכוחות הביטחון בתימן לפתוח בחקירה מקיפה של תקרית הרצח ולהעמיד לדין את הרוצחים מהר ככל האפשר". חמאס אף פתח סוכת אבלים במקום מגוריו בחאן יונס. 

כלי תקשורת המזוהה עם חמאס ציטט פעילים פלסטינים ששיתפו פרטים נוספים אודות האירוע ברשתות החברתיות. על פי הדיווח, הוא נרצח בעינויים על ידי אנשי המודיעין של איחוד האמירויות, לאחר שנחטף משדה התעופה הבינלאומי בתימן. עוד נטען על ידי הפעילים, כי מערוף עבד במוסד אל קודס הבינלאומי בצנעה, ושימש כאימאם באוניברסיטת אל אימאן בתימן. על פי הדיווחים, אנשי המודיעין על איחוד האמירויות עצרו אותו בחשד לקשרים עם ארגון חמאס. 

גיסו מואיד אבו יחיא כתב בחשבון הפייסבוק שלו כי "סלים נרצח בתוך בתי הכלא של הביטחון על ידי המודיעין של האמירויות לאחר שנחטף משדה התעופה ועבר עינויים". כזכור, איחוד האמירויות וסעודיה הן חלק מהקואליציה הערבית שפועלת נגד החות'ים בתימן ולהם יש בסיסים ואנשי מודיעין שפועלים בתימן.