הערוץ הלבנוני LBC דיווח הלילה (בין ראשון לשני) שארצות הברית העבירה מסר לחיזבאללה דרך מתווך גרמני בניסיון לגרום לארגון הטרור שלא להתערב, במידה ויפרוץ עימות בינם לבין איראן באזור. עוד נטען בדיווח כי האמריקאים התחייבו בתמורה לשחרר את טבעת החנק הכלכלית על הארגון.
כזכור, איראן הודיעה אתמול כי לא מתנהלים מגעים בינה לבין ארצות הברית. "אין מו"מ עם אמריקה באף דרג", הדגיש דובר משרד החוץ עבאס מוסאווי. מוקדם יותר התייחס שר החוץ מוחמד ג'ואד זריף לשאלה, אם ניתן אור ירוק לוושינגטון להגיע למשא ומתן, והשיב כי "אנחנו מעולם לא נטשנו את שולחן המו"מ, ועד לפני שנתיים ארצות הברית השתתפה בישיבות הוועדה המשותפת להסכם הגרעין, אך נטשו וכעת משקרים וטוענים שהם מוכנים למגעים". התנאי שהציב זריף היה "שיפסיקו את הטרור הכלכלי נגד בני העם שלנו".
במקביל, מפקד צבא איראן, גנרל עבד א-רחים מוסאווי, אמר כי לצבא ארצו "כוח התקפי הרסני, ולא נסתפק רק בהגנה". בקורס סיום של גדוד 25 של הכוחות המיוחדים בתבריז, בצפון מערב המדינה, הדגיש הקצין האיראני הבכיר כי טהרן לא תתחיל במלחמה. "התנאים הנוכחיים באזור ובעולם דורשים מאיתנו כוננות יותר מאשר בעבר", אמר מוסאווי. 

"האויבים היהירים שנפגעו מהמהפכה, מתכננים מזימות שטניות, ולכן נדרשת מוכנות לאומית וצבאית כדי לסכל את התוכניות שלהם". לדברי מפקד צבא איראן, "נגן על עצמנו עם תחילת המתקפה הראשונה, אך הכוח ההתקפי שלנו עלול להיות הרסני ותגרום להם להתחרט".