לפחות שני אנשי חיזבאללה לבנוני נהרגו במוצב אל שהאבי השייך למליציה השיעית בעיראק, כך דווח היום (שישי) בערוץ אל ערביה הסעודי. על פי ראש מועצת השבטים הערבים בעיראק, בתקרית נרשמו מספר הרוגים ופצועים, הן מקרב לוחמי חיזבאללה והן ממשמרות המהפכה של איראן. לדבריו, זו תוצאה של הפגזה שבוצעה על ידי מטוס עלום, במוצב הצבאי הנמצא במחוז צלאח א-דין העיראקי.


 
הוא הוסיף בשיחה עם אל ערביה כי במוצב שהופץ היו טילים בליסטים מתוצרת איראן, שהועברו אליו לאחרונה באמצעות משאיות שנועדו להובלת אוכל בקירור. כתב העיתון הוסיף כי המוצב שייך גם למשמרות המהפכה וגם לארגון חיזבאללה. 

לפני שלושה ימים דווח בעיתון הסורי "אל ווטן", המקורב למשטר אסד, כי נשיא סוריה נפגש עם בכיר איראני ודן עמו בדרכים שבאמצעותן ניתן להתמודד עם תקיפות חיל האוויר הישראלי בשטח סוריה. בדיווח צוין כי הגורם האיראני גם הציג בפני המנהיג הסורי יוזמה של המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי, להתנהל אל מול "עסקת המאה", שצפוי להציג ממשל טראמפ לאחר הבחירות שייערכו בישראל.

בתחילת החודש התקשורת הסוריה דיווחה כי חיל האוויר תקף מטרות באזור דמשק וחומס. בתקיפה, כך לפי הדיווח, נהרגו ארבעה בני אדם, בהם תינוק בן מספר חודשים.