בית המשפט בקפריסין האריך היום (שלישי) בשמונה ימים את מעצרה של התיירת הבריטית שהתלוננה נגד הצעירים הישראלים והאשימה אותם באונס קבוצתי. הצעירה חשודה בהגשת תלונת שווא כנגדם. במהלך הדיון, השופטת אמרה לצעירה כי היא גרמה "לסבל ולמעצר שווא". השופטת הטיחה בה: "בגלל השקר שלך גרמת למעצר שווא של 12 נערים. חמישה שוחררו, אך אחר כך גרמת לעוד סבל ומעצר של שבעה נערים". על פי החוק הקפריסאי, במידה ותורשע היא צפויה לשנת מאסר אחת.

עורך הדין ניר יסלוביץ התייחס לכתב אישום ומסר: "מהיכרותי את רשויות החקירה בקפריסין, אני סמוך ובטוח שרשויות החוק בקפריסין יבואו עמה חשבון". הוא הוסיף כי "אעשה כל שביכולתי על מנת שימצו את הדין עם מתלוננת השווא בחומרה המתבקשת".
 
שבעת הנערים הנותרים נחתו בארץ בתחילת השבוע נחיתתם התקבלו על ידי חבריהם בשירת "עם ישראל חי" ו"הבריטית זונה". בין החברים שהגיעו לנמל התעופה היה יונה גולוב, ששוחרר כבר בסוף השבוע, וסיפר כי "הגיע כדי לשמוע מה היה שם באמת, שכן עד שחרורו היה מנותק לחלוטין". הוא אמר: "הדבר היחיד שצריכים להצטער שהם הפיצו צילום, מצד שני זה מה שהציל אותם. המסקנה היחידה היא לא ללכת עם כל אחת ולא לעשות טעויות בהיכרות מהירה עם בחורות בחו"ל".
גולוב הוסיף כי הוא "שמח שהם השתחררו. השתגעתי בבית כששמעתי את זה, זאת השמחה הגדולה שלנו האמת יצאה לאור. עכשיו אנחנו מתארגנים כולנו להגיש נגדה תביעת דיבה על פגיעה בשם והעלבה. היא הכפישה אותנו. אני מתבייש להסתובב ברחוב מצביעים עלי וקוראים לי אנס. אין לי קשר לשום דבר ממה שהיא טענה העיקר שאנחנו בישראל עכשיו".