איראן העלתה את תמיכתה בחמאס ותקבל מידע מודיעיני מארגון הטרור. על פי פרסום הערב (שני) בחברת החדשות, מקור ערבי טען כי בביקור של נציגי חמאס בטהרן בחודש שעבר, בו נפגשו עם המנהיג האיראני עלי חמינאי, הגיעו הצדדים להסכמות לפיהן שאיראן העלתה את סכום התמיכה שלה בחמאס ל-30 מיליון דולר לחודש.



כמו כן, איראן ביקשה גם מידע מודיעיני על מיקום מצבורי הטילים של ישראל - בקשה שהועברה לשטח. עוד ביקשו בחמאס מאיראן - עיזרו בתיווך מול סוריה.



כזכור, הפגישה התקיימה לפני מספר שבועות בטהרן בראשות סגן מנהיג חמאס סאלח אל-עארורי, שאמר כי "סוגיית פלסטין תסתיים בוודאות לטובת העם שלה ולטובת העולם האסלאמי. כל תוקפנות כלפי איראן, היא תוקפנות כלפי פלסטין וציר ההתנגדות, ולכן אנו רואים את עצמנו עומדים בחזית בהגנה על איראן".

חמינאי שיבח את "העמידה האיתנה של העם הפלסטיני והפלגים החמושים, בהם חמאס, וההתנגדות הראויה לציון", והוסיף כי "הניצחון לא יתגשם אלא באמצעות התנגדות ומאבק. על פי הצו האלוהי, אנחנו בטוחים שסוגיית פלסטין תהיה לטובת העם שלה ולטובת העולם האסלאמי. אנחנו שקופים וברורים בעניין הפלסטיני, וגם הידידים שלנו בעולם שאינם מסכימים עם החזון שלנו בסוגיה זו, יודעים שאנחנו רציניים מאוד. אנחנו יודעים שאחת הסיבות לעוינות כלפינו – היא עמדתו לגבי סוגיית פלסטין, אך עוינות ולחצים אלה לא יתנו לנו לוותר על פלסטין, מאחר והתמיכה שלנו היא דתית אידאולוגית". הוא תקף את סעודיה "שהתרחקה בטיפשותה מהסוגיה הפלסטינית, כדי לרצות את ארצות הברית".